כולן היו דמויותיי

כל הדמויות ששיחקתי במשך השנים, במשחקי תפקידים - או יותר נכון, בניתי כדי לשחק ולא תמיד יצא

Google

יום שישי, נובמבר 17, 2006

גסנטאר - אחים ואחיות

נארמיש "המגמגם" בן לאמינה. גבר, בן 25, דומה במראה החיצוני לאביו - נמוך, רחב, שרירי מאוד ומוצק, שיער דליל, עיניים שחורות, בעל אף נשר ענק. מגמגם, ואיטי מחשבה אבל ערמומי.

רווק, בנה של לאמינה בת בארין החלקלק, בת דודתו של אבוחאי מדרגה שנייה. אחת היחידות מבני המשפחה שנותרו בחיים לאחר מתקפתו של לאסטיראן. אבוחאי נשא אותה לאישה כדי לחזק את מעמדו כראש המשפחה. מאוחר יותר הוא התגרש ממנה כדי לפנות מקום לנישואים אחרים, כשהוא מחזיק בה בתור פילגש. היא מתה לפני 3 שנים.

הוא מפקדה של פלוגת הדורבנים, קבוצה של לוחמים שכירים שמשמשת ככוח הצבאי הגלוי של המשפחה. ככזה הוא מעין ה"מצביא" של המשפחה. אבל בשל אופיו ויחסיו עם אביו הוא יותר אחראי על פעילות שוטפת (מעין סמל) מאשר מפקד ממש.

נאמן לחלוטין לאביו. לא זז מבלי להתייעץ עימו. נמצא ביחסי איבה עם אחיו ושאר בני משפחתו. הוא די התעלם מגסנטאר אם כי מדי פעם התעלל בו והתייחס אליו בבריונות.

קיראן בת אניה. חצי אלפית בת 24. נמוכה, רזה, שיער כחלחל, עיניים כחולות. ממעטת לדבר. מאוד סגורה ומופנמת, כמעט אינה מדברת ואינה נמצאת בקשר עם איש.

נשואה לקובאן, בן דודה (ראה לעיל). בתה של אניה, אלפית ממשפחת אצולה עשירה שנסעה בשיירה שהותקפה על ידי המשפחה. היא נלכדה ואולצה להינשא בשבי לאבוחאי. לאחר שבני משפחתה שילמו הון תועפות עבור קבלתה מחדש, אבוחאי התגרש ממנה והיא עזבה חזרה לביתה משאירה אחריה את בתה התינוקת.

קיראן מנהלת את משק הבית של המשפחה. על פניו נראה שהיא נאמנה ללא סייג לאביה, אם כי בגלל אופיה לא ברור האם היא באמת נאמנה או שזו העמדת פנים.

יחסה אל גסנטאר היה זה של התעלמות מוחלטת כמו למרבית בני המשפחה.

קובאן הלבן, בן לאיר. בן דוד וגיס של גסנטאר. אדם בן 27. לבקן (שיער לבן עיניים אדמדמות), נמוך, בין רזה למוצק. דברן בלתי נלאה. חלקלק וערמומי מאוד.

קובאן הוא אחד מבני המשפחה היחידים, מלבד אבוחאי ויארישאן, ששרדו את מלחמת הכנופייות עם לאסטיראן. הוא גודל על ידי אבוחאי והיה חבר ילדות של נארמיש.

קובאן אחראי על מסחר ומשא ומתן עם גורמים חיצוניים.

משמש יועץ קרוב לאבוחאי שמעריך את תבונתו. יריב אישי של באלין (ראה לעיל). במידה רבה משמש בידי אבוחאי כמשקל נגד לבאלין (ראה לעיל). אהב להתעלל בגסנטאר כשהיה ילד ועד היום שונא אותו.

באלין "הקטן" בן לאמינה. אדם, בן 23, גנב/קוסם. דומה במראה החיצוני לאביו ולאחיו מאותה אם נארמיש - נמוך, רחב, שרירי מאוד ומוצק, שיער דליל, עיניים שחורות, בעל אף נשר ענק. חסר אוזן אחת. דומה באופיו לאביו - קשה קר ואכזר, ערמומי, שאפתן, אסטרטג, טקטיקאי ומנהיג מצוין.

כיום משמש כסגן של אביו. מנהל את כל נושא ההתקפה על שיירות וחטיפות אנשים.

הבן המועדף על אבוחאי אותו הוא מטפח כיורשו. התעללות בשאר אחיו ובמיוחד בגסנטאר הייתה אחד מתחביביו העיקריים (בזכות עורמתו הוא הצליח להתעלל במידה רבה גם באחיו הגדולים תוך שהוא מתחמק מתגובותיהם). ניסה פעם להתנקש בחיי אחיו הבכור נארמיש במזימה מורכבת שנתגלתה במקרה ונענש קשות על ידי אביו - הוא חתך את אוזנו הימנית.

לאחרונה העובדה שסומן כיורש קצת "עלתה לראשו", ואבוחאי החל חושש שהוא יפעל נגדו ואף יתנקש בחייו. כדי למנוע זאת הוא פגע מעט במעמדו ומשתמש בקובאן בן דודו (ראה להלן), וטאפיש אחיו (ראה לעיל) כמשקל נגדו.

באנרוש בן לארנין. אדם, 23. ברח מהבית בגיל 13 ומאז לא נודעו עקבותיו.

בנה של לארנין, בת למשפחת סוחרים עשירה שאבוחאי נשא בשל כספה, הרעיל את הוריה ואחיה הבכור. לאחר שילדה לו בן הוא מאס בה. היא מתה ב"תאונה" שנה לאחר שבנה נולד.

טאפיש בן קרין. אדם 21. דומה חיצונית לאביו- נמוך ומוצק מאוד. שקט אבל ערמומי.

בנה של קרין, אשתו של חוואי מגדל בקר עשיר שנהג לשלוח את עדריו, דרך אזור השליטה של המשפחה. אבוחאי הצליח להערים עליו ולהתחזות לסוחר עשיר וכך לשאת את בתו. מאוחר יותר היא הוחזקה כבת ערובה בתמורה לכופר קבוע ומידע על שיירות העוברות באזור. לאחר מות אביה, אבוחאי השתלט על רכושו ומכר את אדמותיו ועסקיו.

טאפיש אחראי על עסקי הסחיטה ודמי החסות בעמק ארבונאר. הוא זה שגובה את דמי החסות כמעט מכל חוואי האזור ובעלי המלאכה בו.

מאוד מקנא באחיו באלין וחורש מזימות נגדו (היה זה הוא שהסגיר אותו לאביו לאחר ניסיון ההתנקשות בנארמיש). שונא את אחיו הרבה להתעלל בגסנטאר מאז היות ילד קטן.

בטישייה בת לאפיי. אישה 19, גובה ממוצע, בין רזה למלאה וטחובה מאוד. שיער, ערמוני ארוך. עיניים ירוקות. יפה מאוד. כאריזמטית, אשת שיחה, נהנתנית, קצת יהירה אבל בצורה כובשת.

ברחה מהבית בגיל צעיר וכיום גרה עם "דודה" (אביה הביולוגי) יארישאן, כאשת חצר.

יחסה אל גסנטאר היה זה של התעלמות מוחלטת לצד התעללות כמו למרבית בני המשפחה.