כולן היו דמויותיי

כל הדמויות ששיחקתי במשך השנים, במשחקי תפקידים - או יותר נכון, בניתי כדי לשחק ולא תמיד יצא

Google

יום ראשון, אוקטובר 08, 2006

אייאנאקס נסיך הארגמן - תיאור כללי

אייאנאקס (Ayanax) נסיך הארגמן, הוא אדם בן 17 שבדמו זורם דם חוצנים (מצד אימו). גובהו, ממוצע נמוך (1:67), הוא רחב, עב בשר, עור בהיר, שיער בהיר - כמעט לבן, קצוץ. בעל עיניים שחורות עגולות, פנים עגלגלים, לחיים אדמדמות, שפתיים בשרניות ואדומות שעליהן חיוך תמידי. בהכשרתו הוא קוסם.

כשהוא בדרכים באזורים קרים, הוא לבוש כותונת כותנה לבנה עם עיטורי ארגמן, מכנסי לבד חומים-אדמדמים וגלימת פרווה לבנה. באזורים חמים - כותונת לבנה, מכנסי לבד, וגלימת משי בצבע ארגמן. נושא מטה עץ פשוט ותרמיל קטן.

אופי התנהגות ומניעים - נקודות מרכזיות -

טוב לב, חם, נדיב, מחייך תמיד (סוד ההצלחה שלמד מאימו).

זהיר מחושב ומתוכנן מאוד.

מתיידד בקלות עם אנשים אבל רק כלפי חוץ (תמיד יחייך ויתייחס לאנשים בחביבות ונעימות). מבפנים הוא זהיר מאוד וצריך זמן רב והתנסויות רבות כדי להחשיב מישהו כידיד אמת ולהתנהג לידו בטבעיות מוחלטת. הדבר אינו מונע ממנו כמובן להושיט עזרה לכל מי שהוא חושב שזקוק לה (גם אנשים שהוא אינו מחשיב כידידי אמת).

משוגע על נשים ועל מין. אוהב כל מה שקשור בשני אלה. מכיר מגיל צעיר את אומנות החיזור ותינוי האהבה, ומסוגל להפיל כמעט כל אחת בקסמו, אך מצד שני, גם בעל חולשה עזה לנשים יפות ולא יפות כאחת, כך שזה מתאזן....

מפונק - מגיל 0 היו סביבו תמיד משרתים ששרתו אותו בכל תחום אפשרי (הלבישו, האכילו, רחצו....). אורח חייו ומעמדו הביא לכך שהוא לעתים מתנהג כמי ששרות הוא דבר מובן מאליו עבורו (אם כי אף פעם לא בגסות רוח). רק בזכותו תכונותיו הטובות, במיוחד טוב ליבו ונדיבותו, אנשים פשוטים לא מפתחים אליו טינה כתוצאה מכך. המחסור בכל אלה בשנה האחרונה מאוד מקשה עליו (ראה לעיל).

בשל מחלותיו (ראה לעיל) ממעט לאוכל ולשתות וגם אז מסתפק באוכל פשוט ביותר.

נחוש בדעתו להפסיק להתגונן מפני הרוע ולהתחיל להכות. בתור התחלה הוא שואף להוריד את אביו מכיסאו, להשתלט על נכסיו ובאמצעותם להמשיך להילחם ברוע וברשע (על יחסיו עם אביו ראה לעיל).