כולן היו דמויותיי

כל הדמויות ששיחקתי במשך השנים, במשחקי תפקידים - או יותר נכון, בניתי כדי לשחק ולא תמיד יצא

Google

יום שישי, אוקטובר 27, 2006

גסנטאר לבית לצולמאש - הקדמה

הדמות של גסנטאר, נבנתה במקור למערכה, שבה בסופו של דבר שיחקתי את אייאנאקס נסיך הארגמן. אני בכוונה בניתי שתי דמויות, כדי שאחת תשמש גיבוי למקרה שהדמות הראשונה תמות (היה זה לאחר הטראומה של איבוד הדמות האחרונה שבניתי כבר במשחקים הראשונים של המערכה, דבר שגרם לכך שכמה חודשים לא שיחקתי עד להתחלת מערכה חדשה. כמו שאתם מבינים, אני משקיע הרבה זמן, אנרגיה ורגש בבניית הדמות, ולמות אחרי שניים וחצי משחקים ואז לחכות כמה חודשים לסיום בניית דמות נוספת, ואחר כך להמתין לרגע שבו היא תוכל להשתלב במערכה הנוכחית, או לחכות לפתיחתה של מערכה חדשה, זה לא תענוג גדול).

כמו שתוכלו לראות, יש קווי דמיון ברקע של שתי הדמויות - במיוחד לגבי האבות והמשפחה. אבל האישיות של שתי הדמויות מאוד שונה. במידה רבה היה זה סוג של תרגיל פסיכולוגי - איך מרקע מאוד דומה צומחת אישיות שונה מעט, ואיך משחקים את זה.

בתחילה בניתי את גסנטאר כדמות שרציתי לשחק, ואת אייאנאקס כדמות הגיבוי. אולם ככל שחלף הזמן, התחלתי לחבב מאוד את אייאנאקס ולהתלבט. כשהתייעצתי עם איציק הוא אמר לי חד-משמעית שהוא רוצה שאשחק את אייאנאקס הקוסם, וכך היה. גסנטאר הפך לדמות ללא שחקן, מאוד פעילה, ששוחקה בהנאה רבה על ידי איציק (יותר מידי רבה), מה שגרם לי לחשוד שהוא אמר לי לשחק את אייאנאקס רק מפני שהוא רצה לשחק את גסנטאר בעצמו....(ואם הייתי באמת גסנטאר, לבטח הייתי אומר על כך שאני לא פרנואידי, אלא פשוט רודפים אחרי).

בכל מקרה אין לי תלונות - מהרגע שבחרתי באייאנאקס כדמות הראשית, המשכתי ופיתחתי אותו, והמשחק שלו היה מקור להנאה צרופה. גסנטאר הפך לדמות ללא שחקן מאוד משמעותית במערכה, שהופיעה פעמים רבות, שוחקה מצוין, והסבה לי ולשאר השחקנים הנאה מרובה.

1 Comments:

At 10/29/2006 8:05 לפנה״צ, Anonymous אנונימי said...

האמת שמקור רציתי שתשחק אותו ולא אייאנקס, הסיבה היחידה להתעקשות שלי הייתה המשחק הלא מוצלח של קוסמים לאורך מספר כה רב של קמפיינים שהרצתי, ואני חייב להגיד שאייאנקס התגלה כקוסם מצויין, לא רק כמשחק תפקידים, אלא דווקא מהצד הטקטי , זכורה לי הרפתקאה שבה הוא כמעט הביס ענק בלחשים מאוד חלשים, השליטה של אייאנקס בכוחותיו הייתה מאוד גבוהה,
מה שבזמנו העלה בי את המחשבה על כמה זה חשוב שקוסמים ישלטו במדוייק בהשפעות הלחשים שלהם.
לגסנטאר לעומת זאת היה תפקיד מאוד שולי בתחילת המערכה, תכננתי שהוא יופיע פעם או פעמים לאורך כל הקמפיין, אך לאחר הפעם הראשונה שהוא הופיע וגילה שהוא מלווה בקבוצה שפשוט בלתי אפשרי לא לצחוק עליה,
היו בה שתי אבירי אברדין רבי עוצמה, אחד מת בכל מפגש, והשני כורת לעצמו את היד ואחרי זה מחזיק מגן ביד השניה,כך שאי אפשר היה לא להמשיך את הופעתיו המשעשעות (עבורי לפחות) אך ככל שהמשחק המשיך וככל שאייאנקס התעקש להיות קוסם בעל נטיות טובות
אז היה לי מעניין לשלוח את גסנטאר אל הצד האפל יותר, רציתי לראות כיצד הם יתנהגו כשהם יגלו שיכול להיות שהם נאבקים משני צדדים שונים של המתרס,
אבל למען האמת אני לא זוכר איך הקמפין הזה הסתיים ממש (אני מניח שמי אשם בזה אני יכול לנחש) אבל גסנטאר היה אחד מנקודות האור עבורי בקמפיין, וגם הפעם הראשונה שנתתי לשחקן לעצב עבורי נ.פ.סי שיש לו משמעות מאוד גבוהה לקמפיין.
איציק

 

הוסף רשומת תגובה

<< Home