כולן היו דמויותיי

כל הדמויות ששיחקתי במשך השנים, במשחקי תפקידים - או יותר נכון, בניתי כדי לשחק ולא תמיד יצא

Google

יום רביעי, אוקטובר 25, 2006

אייאנאקס נסיך הארגמן - דמויות משפיעות

(Panikar) בן סלוד (Slod) - איש, בן 70, קוסם, מומחה לאלכימיה. נמוך, קירח, שמנמנן, נראה ומתנהג כסבא חביב. קצת מפוזר אבל חד מחשבה.

שועבד על ידי נארליג שלכד את נשמת אשתו ומחזיק בה עד היום כבת ערובה (טקטיקה חביבה עליו). הוא שימש כמורה ליסודות הקסם ומתמטיקה לרוב בניו של נארליג. היה אחד מאנשי החצר שלמדו לחבב את אייאנקס ואימו. הוא עזר להם פעמים רבות בחשאי (בין השאר עזר להם להימלט מהחצר לפני כשנה). הוא היה זה שלימד אותו להטיל לחשים.

לישיה (Lishiya) - אישה, בת 45, נמוכה, חטובה, יפיפיה ירוקת עיניים ושחורת שיער. פקחית, ערמומית וקשוחה אך בעלת לב טוב.

בת למשפחת סוחרים שנטבחה על ידי שודדים. נמכרה בילדותה לעבדות והתגלגלה להיות שפחה של נארליג. בזכות כישוריה במיטה הצליחה להתקדם למעמד של פילגש רשמית. היא נכנסה פעם להריון אבל טאנקיל גרם לה להפלה והיא שונאת אותו מאז. מאותו אירוע לא יכלה להביא עוד ילדים לעולם.

בתחילה שנאה וקנאה בפולארנה כמו רוב הפילגשים הרשמיות שתמיד שונאות את הנשים הרשמיות. כעבור זמן והיכרות קצרים הפכה מאויבת מרה לידידה ובת ברית סמויה אך מושבעת. עזרה לה רבות במשך השנים.

בהיותו בגיל הטיפשעשרה המוקדם לקחה את איינאקס תחת חסותה ולימדה אותו את רזי המין והפיתוי (ללא ידיעת אימו כמובן - הוא לא הביע התנגדות מיוחדת....).