כולן היו דמויותיי

כל הדמויות ששיחקתי במשך השנים, במשחקי תפקידים - או יותר נכון, בניתי כדי לשחק ולא תמיד יצא

Google

יום שלישי, אוקטובר 10, 2006

אייאנאקס נסיך הארגמן - אחים ואחיות

נשיאן בת נאיפה. אישה, 34, יפיפה, דקת גזרה, שחומת עור ושיער. שתקנית וסגורה מאוד. עד כדי כך שאיש אינו מכיר אותה ממש. ככל הנראה לא ניחנה בטוב לב מרובה ומצד שני מאוד פקחית. יש אומרים כי ירשה כמה מיכולות הכישוף של אביה.

בילדותה ונערותה הייתה בת צייתנית בכל דבר ועניין לאביה היא חותנה בגיל 14 לאציל עשיר שאח"כ נרצח על ידי אביה. לפני כ- 17 שנה חותנה עם גאדאר סבו של אייאנקס מצד אימו. לפי הסכם החתונה השליטה על העיר הייתה אמורה לעבור לנארליג לאחר מותו (ההנחה הייתה שגאדרר זקן מדי מכדי להוליד יורשים).

לפני כשנה, כשגדאר נהרג, היא הודיעה שהיא בהריון ממנו. כמה חודשים אח"כ ילדה בן זכר שהוכרז על ידיה ועל ידי אצילי העיר כיורש שלטון אביו בעיר (בכך בוטל למעשה ההסכם בן נארליג לגאדאר). אביה כעס וניסה להשתלט על העיר בתחילה תוך טיעונים חוקיים ואח"כ בהפיכה. אולם היא עמדה בכל ההתקפות וכיום היא כיום השליטה בעיר של גאדאר, בשם בנה בן השנה. נמצאת כמובן ביחסי איבה קשים עם אביה.

כמו כל אחיה שונאת את אביה ופוחדת ממנו, הייתה ועדיין ביחסי טינה ויריבות מתמידים עם האחרים. יש שמועות שניסתה להרוג את טאנקיל בילדותו. מכיוון שהיא התחתנה ועברה לגור עם בעלה עוד לפני שאיינאקס נולד הם לא מכירים (ראו אחד אתה השני רק פעם אחת בחטף בעת שביקרה את אביה). עמדה מאחורי ניסיון התנקשות באייאנקס לאחרונה. היא אינה שונאת אותו אבל חוששת שמתוקף מוצאו הישיר מבתו היחידה של גאדאר הוא יהווה איום על שליטתה בעירו של גאדאר.

טאנקיל בן נאיפה. אדם בן 33. גבוה, מוצק, בהיר עור (דומה לאמו ולא לאביו) ושחור שיער. סריס (כביכול בתאונה אך יש אומרים שיד אביו הייתה בדבר - ראה לעיל), שתקן, דסקרטי, אפור וחסר כאריזמה, יעיל, אכזרי מאוד ומחושב מאוד.

זכה לחינוך והכשרה מעולים מגיל צעיר. כשנולד הוכרז עליו כיורש אבל לאחר שנולד אחיו יודלאן (ראה לעיל) מעמדו ירד מעט. בשנים הבאות הוא הוכרז כיורש והורד ממעמד זה לסירוגין עם יודלאן (הפרד ומשול....).

משמש כראש משק הבית של אביו, ככזה אחראי על הניהול השוטף של רכושו וכממלא מקומו.
כמו כל אחיו שונא את אביו ופוחד ממנו והיה ביחסי טינה ויריבות מתמידים עם האחרים. במשך השנים הייתה ידו במספר מזימות נגד אחיו. הוא ניסה לקדם כמה מזימות להתנקש בחיי יודלאן אך זה תמיד סיכל אותן באיבן ולאחר דו-קרב בו יודלאן כמעט הרגו הוא הפסיק לפחות למראית עין.

הוא שימש כאחד המכשירים בהם השתמש נארליג לענות את פולארנה ואייאנקס. בין השאר ניסה כמה פעמים להתנקש בחיי אייאנקס (חלק מהפעמים אחרי שנשלח/הובל לכך על ידי אביו וחלק ביוזמתו). למרות כל אלה הוא ככל הנראה אינו שונא את אייאנקס באופן אישי (רק מעצם היותו בן אדם ובשל המעמד שזכה לו כיורש רשמי בתוקף ההסכם של נארליג וגאדאר).

טארף בן סמיניה, אדם, מת. גובה ממוצא, רזה מאוד, בהיר שיער ועור. רשע, ערמומי וחסר מעצורים.

בן של אחת הפלגשים של נארליג. במשך כמה שנים סומן כיורש אפשרי לנארליג. נשפט והוצא להורג בגיל צעיר יחד עם אמו באשמה שניסה להתנקש באחיו הגדולים כחלק ממזימה כוללת להפוך ליורש. השמועות הדי מבוססות הן שהוא למעשה ניסה להתנקש בחיי אביו. טאנקיל, הבן הבכור, גילה את המזימה אולם ספק מתוך רשלנות, ספק מתוך רצון שהיא תצא אל הפועל לא יידע את אביו בזמן והוא נפצע קשה. לאחר ההוצאה להורג של טארף, טאנקיל נחלץ בקושי מתאונה שהשאירה אותו מסורס. לפי שמועות מאוד מבוססות היה זה עונש של נארליג על "רשלנתו/תחמנותו".

טאנר בת טולאר, אישה בת 30. גבוהה, שמנמנה, שיער בהיר ועיניים בהירות. לא חכמה במיוחד, צייתנית לאביה בכל דבר ועניין.

כיום נשואה לאציל בעל אדמות, הוא מחכה לשעת כושר להתנקש בו כדי לזכות ברכושו ולהעבירו לרשותו.
כמו כל אחיה שונאת את אביה ופוחדת ממנו, הייתה ועדיין ביחסי טינה ויריבות מתמידים עם האחרים. מכיוון שהיא התחתנה ועברה לגור עם בעלה כשאיינאקס היה קטן הם בקושי מכירים.

יודלאן בן טולאר. אדם, בן 28. גבוה, חסון, בלונדיני בעל עיניים כחולת נאה. לוחם, כוהן, קוסם.

זכה לחינוך והכשרה מעולים מגיל צעיר. כשנולד הוכרז עליו כיורש ולמרות שאביו כנראה באמת ייעד לו את התפקיד הוא לא חסך ממנו את שבטו ודאג לשמור עליו היטב כדי שלא יתחזק יתר על המידה, בין השאר השתמש באחיו הבכור טאנקיל (ראה להלן).

ניחן בכאריזמה עזה כשל אביו אך שונה מאוד באופייה - בניגוד לאביו המרוחק שכולם מפחדים ומצייתים לו בלית בררה ממש, הוא היה יותר נערץ ומקורב לאנשיו ואף אהוב על כמה מהם. עוד בניגוד לאביו ורוב אחיו הוא לא היה מעולם רשע וחסר מעצורים לחלוטין אם כי לא היה איש טוב או מוסרי במיוחד.

במהלך אחת משליחויותיו נשבה על ידי סגנו של סבו, שיגון האריה. הנ"ל לקח אותו לארץ רחוקה ושחרר אותו שם מכבליו. יחד הם נדדו חזרה לארצם. איש אינו יודע מה קרה בדיוק במהלך המסע אבל בסוף אותן שנים יודלאן השתנה לחלוטין והפך ללוחם נזיר למען הטוב והצדק.
לפני כשנה הוא התעמת עם אביו שתפס אותו וכעת מחזיק בו בשבי, ספק מענה אותו כנקמה על בגידתו, ספק מנסה להחזירו מחדש ל"דרך הישר".

כמו כל אחיו שנא את אביו ופחד ממנו והיה ביחסי טינה ויריבות מתמידים עם האחרים אם כי בניגוד מוחלט אליהם, מעולם לא פעל בצורה אקטיבית ויזומה כדי לפגוע במישהו מהם וגם כאשר תקפו הוא נמנע מלהגיב. בפעם היחידה בה התעמת עם טאנקיל ישירות, הוא פצע אותו קשה אך נמנע מלהורגו. בהיותו צעיר התעלל באייאנקס יחד עם אחיו האחרים אך לא מעבר למקובל ובצורה בריונית ועדינה יחסית להתעללויות של אביו ואחיו הבכור.

טאלין בת טולאר, אישה, מתה בילדותה. יש שמועות על כך שאביה הרג אותה בתור עונש ליודלאן שאהב אותה מאוד.

קאפין בן טולאר, אדם, בן 26, גבוה, חסון, כהה עור ובהיר שיער. איש רשע ואכזר וחסר מעצורים אך טיפש נהנתן וחסר תחכום.

יש שמועות כי אביו עשה עליו ניסויים קסומים בילדותו ולכן הפך לטיפש. בכל מקרה הוא מעולם לא התבלט בשום דבר מיוחד ותמיד היה בטלן מפונק וחסר מעשה. הוא משוכנע כי הוא הבן המועדף על אביו וכי הוא יורשו המיועד.

זכה לחינוך והכשרה מעולים מגיל צעיר אולם בהיותו טיפש הללו לא הועילו אלא בתחום ההליכות והנימוסים. בהיותו נהנתן, קאפין יודע לאכול, לשתות וליהנות ממנעמי החיים ובשל חינוכו לעשות הכל בטוב טעם, הוד והדר. אביו השתמש בו בתור מארח לאנשים עליהם רצה להרעיף אירוח מפנק (בדרך כלל כדי להרדימם אח"כ ולעשות דברים מאוד לא טובים....).

כמו כל אחיו שנא את אביו ופחד ממנו והיה ביחסי טינה ויריבות מתמידים עם האחרים, אם כי בשל טפשותו מעולם לא היווה איום של ממש לאף אחד ולכן גם לא היה קורבן של מזימות מיוחדות. שונא מאוד את אייאנקס וניסה תמיד להתעלל בו, כשאייאנקס היה צעיר מאוד הוא הצליח (היו אלה בעיקר הכאות ובריונות פרימטיבית) אך בשל טיפשותו הרבה, עם התבגרותו של אייאנקס הוא הצליח להתחמק מידו של קאפין די בקלות.

2 Comments:

At 10/15/2006 2:59 אחה״צ, Anonymous אנונימי said...

עם כל הכבוד לאחים ואחיות של אייאנקס
אני מחכה לחברים של אייאנקס ולאחד מהנ.פ.סי
החביבים עלי ביותר אי פעם.
איציק

 
At 10/25/2006 2:32 אחה״צ, Blogger Ben Qedem said...

הוא יזכה לרצף הודעות משלו יא "משאיל" דמויות גיבוי שכמוך...

 

הוסף רשומת תגובה

<< Home