כולן היו דמויותיי

כל הדמויות ששיחקתי במשך השנים, במשחקי תפקידים - או יותר נכון, בניתי כדי לשחק ולא תמיד יצא

Google

יום שני, אוקטובר 09, 2006

נארליג בן לאים - אביו של אייאנאקס

אדם, אציל, מכשף, בן 60. גבוה, רזה, נאה מאוד, עור בהיר ושיער לבן ארוך, בעל עיניים מהפנטות בצבע תכלת/אפור. איש קר, שתקן מופנם וחסר רגשות בעל יכולת שליטה מדהימה באנשים (באמצעות מבט או תנועה או מילה). מלבד התחום המיני סגפן מאוד (אוכל מעט ואוכל פשוט ובסיסי, ישן שעות ספורות ביום על מזרן על הרצפה, אינו זקוק לחברת אנשים וכד'). בעל תאווה אחת בלבד - כוח.

בנם של לאים, פארלנאט (דוכס) קרונדראם ונשיאן. הנ"ל הייתה בת אצילים למשפחת צארילאן. המשפחה שלה חוסלה במהלך מלחמת בתים עם בית קרונדארם. היא הצליחה להימלט מהארמון ולהתחפש לכפרייה. כל משפחתה הוצאה להורג (כנהוג במאבקים מסוג זה). אולם היא עצמה יחד עם כפריים נוספים נלקחה לעבדות בארמון קרונדארם.

בארמון היא הצליחה להפוך לשפחה של אשת הפארנלאט (הדוכס), נאמיר. חינה של הנ"ל סר מפני בעלה (בין היתר מפני שהייתה עקרה) והיא חיפשה את עזרתם של מכשפים. בשל נסיונה, גילתה את כישוריה של נשיאן, השתמשה בהן ועזרה לה לטפח אותם באמצעות מכשפים וקוסמים שהכירה. יחד השתיים החלו להחזיר את נאמיר למעמדה אצל בעלה לאים. במשך השנים נשיאן הפכה לאשת סודה של נאמיר ובעזרתה לפילגש רשמית של בעלה, וילדה לו את נארליג. נאמיר חסרת הילדים התייחסה אליו כאל בן.

בשנים הבאות השתיים החלו לחסל את הפילגשים האחרות ואת בני הפארנלאט. נשיאן מתה לפני 42 שנה. ניסיונה לרצוח את אחד מילדי הפארנלאט התגלה והיא הוצאה להורג. היא נאלצה להודות במעשה כדי להציל את בנה שבשלב זה היה שותף מלא למעשיה. נארליג ונאמיר הורידו פרופיל כמה שנים ואז חדשו המשיך את פעולותיהם עד שנארליג הגיע למעמד היורש של אביו בגיל 20.

מגיל צעיר זכה נארליג להכשרה וחינוך מעולים כיאה למעמדו. הוא קיבל השכלה בסיסית לבני אצולה ממיטב המורים. מאימו ירש כישורי כישוף אותם שיפר תחת הדרכתה ותחת הדרכתם של מספר קוסמים ומכשפים בחצר.

בגיל 25 חותן נארליג עם נאיפה, בת דודו. היה זה שידוך שנועד להבטיח שרוב נכסי המשפחה יישארו בידיה. נארליג התנקש בדודו וכך זכה לרכוש ומעמד עצמאי והחל מבצר מעמדו לא רק כיורש של אביו אלא כבעל כוח עצמאי. זמן קצר אח"כ נפטר גם מאשתו.

בגיל 28 נשא לאישה את טולאר בת שיגון האריה (אציל עשיר, כוהן בכיר וראש מסדר חשוב). שיגון סלד מנארליג אולם הוא הצליח לפתות את הבת ולגרום לה להתאהב בו נואשות. היא שכנעה את אביה שישיא אותה לנארליג ואף ייתן נדוניה שמנה. שנים אח"כ נארליג הצליח לשכנע את בניו של שיגון שאביהם השתגע ורוצה להעביר לו את רכושו. במזימה מחושבת סכסך בין הבנים לאביהם ובסופו של דבר הפליל אותם בניסיון לרצוח אותו. הוא היה זה ש"יידע" את שיגון על הניסיון ברגע האחרון. שיגון שהיה אסיר תודה לנארליג על שהציל את חייו (הוא לא היה מודע למזימה) הוציא להורג את בניו והפך אותו ליורשו. אולם ליבו נשבר והא מת מצער ונארליג קיבל את כל רכושו. הבת טולאר מתה משברון לב כמה שנים אח"כ לאחר שנודעה לה המזימה במלואה.

בגיל 30 אביו נפטר ממחלה והוא הפך לראש הבית (השמועות מדברות על כך שנארליג כרת ברית עם אויביי אביו וסייע להם להרעילו בתמורה לאדמות וסכום כסף גדול, לאחר מות אביו הוא כמובן חזר בו מכל ההסכמים, מלבד הכסף והאדמות ששמר כמובן. הוא אף המציא הוכחות המערבות כמה מהם ברצח אביו והביא לנפילתם).

בגיל 40 נשא לאישה את הנסיכה פולארנה, בת גאדאר (אימו של אייאנאקס), שליט זקן של עיר ממלכה גדולה וחשובה. היה זה לאחר שהעמיר פנים כאילו הוא חולה במחלה קשה ועומד למות. בעזרת אחד מיועצי גאדאר, שהיה סוכן שלו, שתל במוחו רעיון להשתלט על נכסיו של נארליג. גאדאר הובל לחשוב שהוא יצליח לפתות את נארליג החולה לחתום על הסכם לפיו שניהם יתחתנו אם בנותיהן הבכורות של רעיהם ויהפכו אחד את השני ליורשים. כך הפך נארליג ליורש של גאדאר. מיד לאחר הנישואים וחתימת הסכם הירושה החלים בפלאיות נארליג. גאדאר החל חושד במזימה אך לא מצא שום הוכחה לדבר. כל שיכל היה לעשות הוא להבטיח הגנה לבתו מפני יחס לא הגון של נארליג ולהוות משקל נגד להתפשטות כוחו. ואומנם עד מותה ומות אביה נארליג לא נשא אישה נוספת.

בשנים הבאות הגדיל נארליג את כוחו והונו. הוא שולט בנכסיו ובמשפחתו ביד ברזל. בניגוד ליחסו הקר וחסר הרגשות כלפי רוב האנשים, את איינקס הוא שונא שנאה עזה ויוקדת בגלל העובדה שאימו וסבו הצליחו לשרוד שנים בפני ניסיונות ההתנקשות שלו ועיכבו במשך שנים את התפשטותו והגדלת כוחו.