כולן היו דמויותיי

כל הדמויות ששיחקתי במשך השנים, במשחקי תפקידים - או יותר נכון, בניתי כדי לשחק ולא תמיד יצא

Google

יום ראשון, אוקטובר 01, 2006

מרק סטונוול, אביר התקווה - הקדמה

הדמות של מרק סטונוול לא הייתה דמות שבניתי במקור. לאחר שבני נולד באוקטובר 2004 נאלצתי לפרוש לכמה חודשים ממשחק תפקידים (או כמו שאני תמיד אומר - התירוצים ששחקנים מוכנים להמציא כדי להתחמק ממשחק....). באותו זמן שבו בני נולד, הקבוצה איתה שיחקתי אז בירושלים, בהנחייתו של ידידי איציק, התחילה מערכה חדשה. כך עברו להם החודשים והדמויות אותן שיחקה החבורה התקדמו והתגבשו.

כאשר חזרתי לשחק, עדיין לא היה ברור לי אם אני יכול לחזור ב"משרה מלאה" ואיך זה ישתלב עם עולל בבית. לכן ביקשתי מאיציק שיאפשר לי לשחק כמה משחקי "אורח" בתור אחת מהדמויות ללא שחקן. הוא מיד הציע את מרק סטונוול - אחיו התאום של אחת הדמויות האחרות - בריק סטונוול. מרק נבנה כחלק מהרקע המשפחתי של בריק, ברמה מאוד בסיסית (כמה מילים עליו ועל התנהגותו ואופיו).

אני הסכמתי ואז איציק אמר לי לבנות דמות שתהיה לוחם עם לפחות דרגה אחת פאלאדין, ולכתוב סיפור, שמסביר איך הוא הפך לפאלאדין ומה קרה לו בכל השנים שבו הוא ואחיו לא התראו. הוא נתן לי שני פרטים להיאחז בהם - רומח קסום רב עוצמה שמצאתי בנדודי, ובחורה בשם אינדי ג'ונס שהיה לי איתה רומן כלשהו והנחייה אחת ברורה - "שיהיה סיפור טוב!!". אני נרתמתי למשימה, וכך נוצר הסיפור של מרק סטונוול אביר התקווה.