כולן היו דמויותיי

כל הדמויות ששיחקתי במשך השנים, במשחקי תפקידים - או יותר נכון, בניתי כדי לשחק ולא תמיד יצא

Google

יום חמישי, אוגוסט 10, 2006

הבן השלישי של אנשי הים איון - קודמיה של הדמות

כזכור לכולם, בכל פעם שמת אחד ממאה הנזירים, אחד מפרחי הנזירים תופס את מקומו ומקבל את שמו. כל נזיר נוצר את זכר קודמיו. שלושת קודמיה של הדמות היו כולם נזירים רבי מעללים. להלן סיפורו של הבן השלישי של אנשי הים איון הראשון (קודמה של קודמה של קודמה של הדמות) כפי שהדמות מספרת אותו.

הבן השלישי של אנשי הים איון "המגן" מציל חייו של קתיליון המפואר

במהלך הדיונים, במפגש הפסגה באזור חמשת הסכרים, כאשר התלבטו האצילים מי ראוי לשבת בכס הקיסר, עלתה הנבואה של האורקל - "כדי שהסדר ישרור, על הבן הצעיר של הקטן בשבעה לשלוט, ואם ישלוט 50 שנה, הסדר והשקט יחזרו לנצח....." מיד עלה שמו של קתיליון, צעיר הבנים של האציל החלש מבין 7 האצילים הגדולים.

מיד לאחר הכתרתו של קתיליון, הוא החל במלאכה הקשה של איחוד הקיסרות, פיתרון הסכסוכים העתיקים ושיקום הארץ והעם. למרות הקשיים העצומים בפניהם עמד, הוא הפיח רוח חדשה בקיסרות, כבר בתחילת דרכו זכה לתואר "המפואר", ולא בכדי. נראה היה כי השקט והשגשוג עומדים לחזור אם רק תקוים הנבואה.

אויבי הקיסרות, רבי העוצמה חששו מהקיסר הצעיר, וניסו להתנקש בחייו, ולסכל את הכל. עשרות ניסיונות התנקשות בוצעו בקיסר במהלך 51 שנות שלטונו, רובם סוכלו באבם. בשבעה מקרים כפסע עמד בין קתיליון לבין המוות. בכל המקרים הללו היה זה הבן השלישי של אנשי הים איון שהצילו -

חודש לאחר עלייתו לשלטון, במהלך קרב נגד אציל מורד שסירב לקבל את הסדר החדש, השתלט שד מרושע על אחד משומרי ראשו של הקיסר. בעיצומו של הקרב הוא הרג את מרבית שומרי הראש האחרים, באמצעות לחשי אש, ועמד לקטול את קתיליון שנפצע אך נותר בחיים. הבן השלישי של אנשי הים איון, שהיה היחיד שלא נפגע, חסם את ההתקפות של המתנקש בגופו, עד שבא כוח נוסף וחיסלו.

חמישה חודשים לאחר עלייתו לשלטון של קתיליון, בשעה ששהה באחוזת נהר, פשטו על האחוזה טרולי ים, בפיקוד אוגר-מאג רב עוצמה והסתננו אל ביתן הקיסר בשעה שישן. הבן השלישי של אנשי הים איון, חש בסכנה, הרים קול אזעקה ולחם בתוקפים, בעמדו בפתח הביתן. הוא עמד על משמרתו עד שחיילי המשמר הרגו את שאר הטרולים. אח"כ הוא צד בעצמו את האוגר-מאג והרגו.

שנה לאחר עלייתו לשלטון של קתיליון, במהלך משפט שערך לאצילים מורדים, שלפו לפתע האצילים נשק שמישהו הבריח להם, והסתערו על הקיסר. הבן השלישי של אנשי הים איון, נעמד לפני הקיסר, חסם בגופו את מכות המתנקשים, פרק את נשקו של כל אחד מהם בתורו עד שאנשי המשמר השתלטו עליהם.

בשנתו השלישית לשלטון של קתיליון, תקפה חבורת פשיטה מאורגנת של שדי ים את ספינת הקיסר. הפושטים בודדו את ספינתו משאר ספינות השייטת, עלו עליה והסתערו על הקיסר. הבן השלישי של אנשי הים איון, חש בסכנה מבעוד מועד, הבריח את הקיסר לתא מבודד וחסם את המסדרון. שעה שלמה עמד במסדרון וחסם את הסתערויות שדי הים, עד ששאר השייטת הדפה את ההתקפה, עלתה על הספינה וטיהרה אותה.

בשנתו העשירית של קתיליון, במהלך מצור על אציל מורד, סייר הקיסר בחשאי בקרבת החומות. זהות המסיירים התגלתה ומטח של חצים מורעלים נורה לעברו. הבן השלישי של אנשי הים איון, זינק על החצים, הדף חלק מהם וחסם בגופו אחרים והציל את חיי הקיסר.

בשנתו העשרים ואחת של קתיליון, במהלך מסע אל הארמון, תקפו את שיירת הקיסר חבורת ענקים, בשעה שהשיירה עברה בגיא בין שתי גבעות. הענקים חסמו את שני צידי הדרך והפציצו את השיירה בסלעים. שעה ארוכה, ניסו חיילי המשמר להגיע אליהם אך מתו בניסיונותיהם כמעט עד האחרון. כשנראה היה שהמצב נואש, הבן השלישי של אנשי הים איון, הצליח להתגנב מאחורי אחד הענקים שחסם את אחד משני צדי הגיא. הוא שיתק אותו, הרגו, ובכך אפשר לקיסר ובני לוויתו לצאת מהגיא. אח"כ, במהלך הנסיגה, הוא חיפה על הקיסר בגופו כשהוא הודף בידיו סלעי ענק שהושלכו לעבר הקיסר.

בשנתו החמישים של קתיליון, זממו שדי הים להורגו כדי להפר את הנבואה סופית. הם שכרו כמות עצומה של מתנקשים לצורך המשימה ביניהם מספר משני צורה. הללו הרגו כמה אצילים ובני פמלייה של הקיסר והתחפשו להם. המתנקשים האחרים תפסו עמדות מפתח בעיר. במהלך חגיגות ליובל לשלטונו, כשהקיסר עומד על מרפסת ארמונו ומנופף להמונים, הם קמו עליו להרגו. מכל מקום ופינה זינקה הסכנה על הקיסר - העומדים לידו שלפו נשק ותקפוהו, ממעל ומתחת, זינקו למרפסת מתנקשים, חצים נורו מכל כיוון.... הבן השלישי של אנשי הים איון, הדף את מטח החצים, תפס את הקיסר, קפץ מהמרפסת ונחת עימו בשלום. הוא הביא את הקיסר לתוך לשכתו הסודית, ושמר עליו בשעה שהמשמר הקיסרי עסק בטיהור העיר. משני הצורה חדרו גם לשם, אך הבן השלישי של אנשי הים איון החביא את הקיסר במלתחה, עמד בפתחה, נלחם באויבים והרגם.