כולן היו דמויותיי

כל הדמויות ששיחקתי במשך השנים, במשחקי תפקידים - או יותר נכון, בניתי כדי לשחק ולא תמיד יצא

Google

יום רביעי, אוגוסט 30, 2006

הבן השלישי של אנשי הים איון - המסדר

כאמור המסדר הוקם כאמור כדי לאכוף את חוקי הלחימה הקשוחים בין בתי האצולה, וכדי להעניק לקיסר קאדר של בעלי תפקידים פוליטיים, צבאיים ושיפוטיים. כדי לאייש את המסדר, כל אחת מהמשפחות המקוריות של "אנשי הים" (כיום כ-3000 משפחות), מקדישה את הבן השלישי שלה למסדר. הוא נמסר בינקות, מגודל במנזרים מיוחדים (יש 7 כאלה. בכל אחד בין מאה למאתיים חניכים). ומוכשר לשמש במגוון תפקידים - לחימה, מודיעין, דיפלומטיה, פיקוד צבאי, שיפוט, בוררות וכד'.

במסדר יש מאה חברים וכמה מאות פרחי נזורה. כאשר אחד מהמאה מת, נבחר מחליף באמצעות טקסים קסומים, שיבטיחו כי נבחר מועמד ראוי. לפני הפיכתו לנזיר הוא עובר טקסים והשבעות רבות עוצמה ובהן יישבע לשמור על הסדר והחוק ולציית למנזר. אי ציות גורר אחריו ייסורים ומוות (והיו מקרים כאלה, מעטים אבל היו).

הנזירים לוקחים על עצמם שורה של טאבויים חמורים שכוללים בין השאר - ציות ונאמנות לחוקה לקיסר ולראש המנזר, הימנעות מכל דבר שעלול להשחית את הגוף והנפש וליצור נאמנות אחרת מזו הקיימת (רכוש וכיבודים, אורח חיים לא צנוע, ידידות עם בני אצולה, הזדווגות והולדת צאצאים וגד'...).

הנזירים הם שליחי ונציגי הסדר והחוק שמיוצגים על ידי הקיסרות והקיסר. ככאלה הם מבצעים מגוון תפקידים בשירות מטרות אלה. יש להם סמכויות שיפוטיות, מנהליות, צבאיות ופוליטיות נרחבות. הם נהנים מחסינות דיפלומטית וזכאים לפרנסה והגנה מצד כל אזרח של הקיסרות. בסמכותם למשל הפקיע רכוש ואנשים לצורך ביצוע שליחותם, להתערב בכל טריבונאל משפטי בכל זמן, לבטל כל החלטה משפטית ולשפוט בעצמם. בהיותם במרחקים הם משמשים כנציגים דיפלומטיים רשמיים ורשאים לשאת ולתת ולחתום על חוזים והסכמים בשם הקיסר בכל דבר ועניין ואף להכריז מלחמה.