כולן היו דמויותיי

כל הדמויות ששיחקתי במשך השנים, במשחקי תפקידים - או יותר נכון, בניתי כדי לשחק ולא תמיד יצא

Google

יום שני, אוגוסט 07, 2006

הבן השלישי של אנשי הים איון - דמויות משפיעות - ראש המסדר הנוכחי

הבן השלישי של אנשי הים פא "אדון הגלים", ראש המסדר השמיני (ראש המסדר הנוכחי)

אדם, 81, גבוה, רחב, מוצק ואתלטי. עור שזוף, מקומט. קירח. עיניים כחולות. אף סולד, פה צר, סנטר מחודד.

אדם חכם ופיקח, ציני מאוד ובעל חוש הומור מעודן, כאריזמאטי. טקטיקן בחסד עליון. חזק מאוד, מהיר מאוד (הדבר בולט במיוחד לנוכח מידותיו הגדולות המלוות לרוב בסרבול וגמלוניות מסוימת).

אחד הלוחמים הטובים בקיסרות (שני רק לבן השלישי של אנשי הים גו "המשתק"), ואחד ממצביאיה הטובים בכל הזמנים. הצטיין לראשונה במהלך לחימה נגד שודדי ים, כאשר באמצעות כוחות קטנים שעמדו לרשותו הצליח לחסל כמה שייטות. שורת הפשיטות והקרבות שניהל, נחשבות עד היום על ידי מפקדים ומצביאים כמופת להפעלת כוחות ימיים ויבשתיים משולבים בכלל ושימוש במודיעין, יוזמה ותנועה בפרט (אז גם קיבל את כינויו).

הצטיין גם בקרב שלושת הימים, שם פיקד על כוחות העתודה הקיסרית, שהצילו פעם אחר פעם את קווי צבא הקיסרות מהתמוטטות ובסופו של דבר, הכריעו את המערכה לאחר ההסתערות של הבן השלישי של אנשי הים איון וקתשוק הבלתי מנוצח. פיקד על צבאות הקיסר בקרב גאנאל.
היה מידידיו הטובים של הבן השלישי של אנשי הים איון, "נושא הנס", ראש המסדר השביעי, איתו גדל במנזר בונאר כפרח נזורה. כשהלה מת, נבחר להיות ראש המסדר.

יחסים עם הדמות - הוא העריך מאוד את הבן השלישי של אנשי הים (בעיקר בשל העובדה ש"נושא הנס" בחר בו להיות בן טיפוחיו). לאחר פרשת קתיליון (ראה לעיל), כעס עליו מאוד הטיל עליו את השליחות שאמורה למעשה להגלותו.