כולן היו דמויותיי

כל הדמויות ששיחקתי במשך השנים, במשחקי תפקידים - או יותר נכון, בניתי כדי לשחק ולא תמיד יצא

Google

יום רביעי, אוגוסט 09, 2006

הבן השלישי של אנשי הים איון - דמויות משפיעות - קתיליון היפה בן הקיסר

קתיליון היפה בן הקיסר

אדם, בן 18, גבוה, רזה אך אתלטי. יפהפה בכל קנה מידה. עור בהיר. שיער שטני מרהיב ארוך הגולש עד לברכיו. עיניים כחולות עמומות שטובעים בהן, אף סולד אך במידה, שפתיים בשרניות וחושניות שחיוך תמים וחולמני נסוך עליהן באופן תמידי. שיניים לבנות מושלמות הנחשפות בעת חיוך רחב וצחוק מתגלגל.
בעל כאריזמה רבה. אנשים לא עומדים בפני קסמיו הן בשל מראהו והן בשל אופיו הנוח. טוב לב וחמים, מרבה להקשיב ולדבר. יודע תמיד לומר את הדבר הנכון בזמן הנכון.

כבן הקיסר גדל בכלוב של זהב, ללא אירועים יוצאי דופן. בגיל 17 יצא פעם ראשונה מהארמון לטיול. הבן השלישי של אנשי הים איון מונה להיות שומרו האישי. במהלך הטיול הוא הצליח לשכנע את הבן השלישי של אנשי הים איון לאפשר לו לעזוב את השיירה בלילה, להתחפש לאיש פשוט ולהלך כך ברחובות.

היה זה המגע הראשון של קתיליון עם העולם האמיתי והוא היה טראומטי בשל כל העוני והסבל שראה. הוא החליט לאסוף את כל הילדים חסרי הבית ולקחת אותם לאחת מאחוזות הנהר של הקיסר, שם יש בוסתנים ושיחי ירק שפרותיהם לא נאספים, אלא משמשים למאכל של ציפורי הנוי הרבות או סתם נרקבים. שם תכנן קתיליון לשכן אותם ולהעניק להם חלקות קטנות לפרנסתם. הוא הצליח לשכנע את הבן השלישי של אנשי הים איון ואחרים לעזור לו. ביום המיועד, ברח מהארמון, אסף כמה מאות ילדים לספינת נהר קיסרית, שקברניטה הוכנס לסוד העניין מבעוד מועד, ולקח אותם לאחוזת הנהר המיועדת.

כמובן שהקיסר והמועצה העליונה היו מזועזעים, נסערים וכועסים. כוח צבאי נשלח כדי להשיב את קתיליון לארמון ולסלק את הילדים מהאחוזה. קתיליון שכנע את מפקד הכוח להצטרף אליו ולעמוד לצדו. הדבר נשמר בסוד בשעה שכוח נוסף, גדול יותר ונאמן יותר נשלח. אך הוא סבל מגורל דומה והדבר התגלה.

קתיליון זכה לגלים של הערצה בלתי סופית מכל תושבי הקיסרות, בשעה שהכעס, הזעם והזעזוע בקרב האצולה גברו. יש שאף השמיעו טענות שקתיליון מורד ויש להורגו, אך בעצת ראש המסדר וכמה מבכירי הקיסרות שהבינו שהכרזה ממן זו תיצור מצב בלתי הפיך, הוחל במו"מ. קתיליון שסירב לפנות לאלימות, הסכים בסופו של דבר לפשרה - הילדים יישארו באחוזה כמשרתים וגננים; כל מי שעזר לו יזכה לחנינה ולא יאונה לו כל רע, הוא יחזור לארמון. כערובה למילוי ההסכם הוא דרש שבועה אישית, קסומה של הקיסר, חברי המועצה, והמסדר (דרישה חסרת תקדים - שהקיסר יישבע ב"אימא שלו" כאחד האדם....עד כדי כך הגיע כוח השכנוע של קתיליון, והפחד מפני מה יקרה אם לא ייענו לבקשותיו).

ההסכם קוים במלואו - קתיליון חזר לארמון והושם בכלוב של זהב (הפעם כלוב של ממש); הילדים נותרו באחוזה; כל מי שסייע לו לא סבל מנחת זרועו של החוק. אלא שכל הבכירים שסייעו - מפקדי הכוחות שנשלחו אליו, הבן השלישי של אנשי הים איון, קברניט הספינה, וראש משרתי הארמון - כולם "נשלחו" לקצות העולם לשורה של משימות המיועדות למי שסר חינו.

יחסים עם הדמות - הבן השלישי של אנשי הים איון התאהב בקתיליון ברגע שראה אותו. זה היה הטאבו הראשון שעליו עבר (למעשה מדובר בשתי עברות - התאהבות והומוסקסואליות). הסיוע לו היה השני (שוב חטא כפול - מעבר על פקודה ישירה של הממונים וסיוע לפעולה המתאימה לקוד המוסר אך נוגדת את החוק והסדר). הבן השלישי של אנשי הים איון עדיין מאוהב בקתיליון אך הוא מלא ברגשות אשם על כך ומדחיק את העניין, עד עכשיו די בהצלחה.