כולן היו דמויותיי

כל הדמויות ששיחקתי במשך השנים, במשחקי תפקידים - או יותר נכון, בניתי כדי לשחק ולא תמיד יצא

Google

יום שישי, אוגוסט 04, 2006

הבן השלישי של אנשי הים איון - דמויות משפיעות - הבן השלישי של אנשי הים גו

הבן השלישי של אנשי הים גו "המשתק", מורה הלחימה הראשי

אדם. מת לפני שנתיים בגיל 173, נמוך מאוד, רזה ואתלטי. עור שזוף, מקומט ומצולק. קירח. עיניים חומות. אף סולד, פנים צרות וארוכות, מכוערות למדי.

שקט, חמור סבר, סגור ומופנם, ציני ושנון מאוד, מהיר מחשבה חד וממוקד, דרוך תמיד. ממעט לשבח ומרבה לנזוף, תמיד בצורה חדה ומצליפה. אחרי כמה פעמים שלא נבחר לראשות המסדר פיתח גם מרירות מסוימת. מהיר כברק.

אחד הלוחמים הגדולים ביותר בתולדות הקיסרות והמנזר. השתתף כמעט בכל הקרבות שבהן השתתפו כוחות הקיסרות במהלך 150 השנים האחרונות, הצטיין בכולם כלוחם ומפקד. השתתף במשלחת החיפוש אחר טבעת האש והיה היחיד בהיסטוריה המתועדת, שהצליח לשתק דרקון עתיק ולהורגו לבד, מבלי שהלה הצליח אפילו לתקוף פעם אחת. באחד מהקרבות בהן השתתף, הוקף על ידי 8 טרולים ענקיים והרג את כולם. בקרב שלושת הימים היה הראשון שפרץ את קו ההגנה מסביב למלך שדי הים.

לפני כמאה שנה התמנה לתפקיד מורה הלחימה הראשי של המסדר, תפקיד בו אחז עד מותו. היה אימת הנזירים (צעירים ובוגרים) בשל נחת זרועו ולשונו החדה, אותן לא חסך מאף אחד (חניכים שלמדו אצלו או עמיתים שהתאמנו מולו). בשל כך לא היו לו כמעט ידידים והרבה אויבים.

מת לפני שנתיים במהלך התקפה על מבצר של שדי ים שהוגן על ידי מכשפים רבי עוצמה. יש שמועות רבות כי היה מדובר בהתנקשות מתוכננת, וכי הוא הובל לשם במיוחד, בין השאר בזכות בגידה מצד אצילים בכירים שקינאו בו וכעסו על שהשפיל אותם.

יחסים עם הדמות - הבן השלישי של אנשי הים לא הכירו מקרוב. כמו כל חברי המסדר למד אצלו לחימה בשלב כזה או אחר וכמו כולם סבל מנחת זרועו ולשונו אך העריץ אותו על יכולות הלחימה הכבירות שלו.