כולן היו דמויותיי

כל הדמויות ששיחקתי במשך השנים, במשחקי תפקידים - או יותר נכון, בניתי כדי לשחק ולא תמיד יצא

Google

יום חמישי, אוגוסט 03, 2006

הבן השלישי של אנשי הים איון - דמויות משפיעות - הבן השלישי של אנשי הים כם - חבר ילדות

הבן השלישי של אנשי הים כם, חבר ילדות של הדמות.

אדם. בן 29, גובה ממוצע, רזה ואתלטי. עור שזוף. קרח. עיניים חומות טובות. אף עגול, שפתיים בשרניות, סנטר מרובע חזק, מצח גבוה, שומה גדולה על לחיו הימנית.

אדם חביב מאוד, ידידותי, חם וטוב לב. בעל חוש הומור מפותח, מרבה לחייך ולצחוק (ביחס לבני המסדר כמובן). רגיש מאוד לסביבתו, בעל חוכמה רבה אם כי לא מהיר מחשבה או אינטלגציה מעל הממוצע.

אינו מצטיין בלחימה (יחסית לבני המסדר כמובן) אך מעולה ביחסי אנוש. נבחר להיות בן שלישי בגיל מאוד צעיר, דבר שהפתיע רבים בשל אי הצטיינותו בלחימה בניגוד לקודמו שהיה לוחם כביר. הוצב למשימות דיפלומטיות רבות, אותן מילא תמיד בהצלחה מזהירה. בן השאר היה זה שתיווך את הסכם הפשרה עם קתיליון בן הקיסר (ראה לעיל). לאחרונה אף הצליח לשאת ולתת הסכם עם ברון של שדי הים - הישג חסר תקדים בכל קנה מידה (עד אז מעולם לא היו שום קשרים שאינם לחימתיים בין גורם כלשהו בקיסרות לבין גורם כלשהו בין שדי הים. שדי הים ידועים בהתנהגותם האגרסיבית והאלימה הן ברמה האישית, והן ברמה קבוצתית, בריתות והסכמים בינם לבין עצמם ובינם ובין גורמים חיצוניים הם מועטים ונדירים ביותר.

יחסים עם הדמות - גדל והתחנך יחד עם הבן השלישי של אנשי הים איון באותו מנזר. בשל העובדה ששניהם לא מצטיינים יחסית בלחימה, נוצרה ביניהם אחווה מסוימת מגיל צעיר. הידידות ביניהם, עזרה לבן השלישי של אנשי הים כם לתווך את ההסכם עם קתיליון בן הקיסר (ראה לעיל).