כולן היו דמויותיי

כל הדמויות ששיחקתי במשך השנים, במשחקי תפקידים - או יותר נכון, בניתי כדי לשחק ולא תמיד יצא

Google

יום רביעי, ינואר 10, 2007

יאנור אדון התהודה - שנים ראשונות

כששארקי הייתה בהיריון עם יאנור היה לה שני חלומות. בחלום הראשון היא ראתה את עצמה אוחזת בבת קטנה עם שיער שחור לבן ובשני סיפר לה טרובאדור זקן שהיא נכנסה להריון מצליל ששלח יצור קסום. בהיותה אדם מציאותי היא ביטלה את החלומות, במיוחד כשנולד יאנור (היא חשבה שזה סותר את החלום הראשון). אבל כשמיד אחרי לידתו נמסרה לה באהאי היא סיפרה על החלומות לבעלה.

אורבין שהוא בעל אמונות תפלות ומחצית מהמשפחה שמושפעת ממנו, האמינו מיד שיאנור נושא בתוכו דם של יצור קסום בעל יכולות מוסיקליות. אורבין חיזק את אמונתו בכך שיאנור אינו דומה לו כלל ואף סיפר שבשעת המשגל שבעקבותיו נכנסה שארקי להריון, הוא שמע צליל מושלם של קרן יער ברגע השיא. כאשר יאנור גדל וגילה כישרון מוסיקלי בכלל וקולי בפרט אמונתו התחזקה עוד יותר. כאמור חצי מהמשפחה מאמינה בכך בלב שלם והחצי השני, התרגל במשך השנים לקבל את הסיפור כספק אמת, ספק אגדה משפחתית נחמדה. יאנור תופס את העניין כמו החצי השני ה"מאוזן" יותר (ואני בכוונה אומר "מאוזן יותר" ולא "מאוזן", כי הם בכלל לא מאוזנים, רק קצת יותר שפויים מהחצי ה"לא מאוזן" של המשפחה....).

יאנור שגדל בלהקה, ראה מגיל 0 כיצד ניתן לגרום לאנשים להאמין כמעט בכל ולקבל כמעט כל דבר. הוא החל מבין מגיל צעיר מאוד שלרגש, מחשבה ולאמונה יש יכולת לשנות את תפיסת המציאות של אנשים ובעקבות זאת את המציאות בעצמה. כך הגיע כבר בגיל פעוט להכרה (בתחילה תת-מודעת ומאוחר יותר מודעת לחלוטין) שבעזרת מוסיקה, דיבור ואומנות בכלל אפשר לגרום למחשבות ואמונות להשתנות (לטובה ולרעה) וכך להשפיע על המציאות ולשנותה. לאט לאט הוא החל מפתח יכולת מוגברת להשפיע על אנשים באמצעות דבריו והמוסיקה שלו, דבר שיצר מעגל - ככל שיכולתו המוסיקאלית גברה, השפעתו על סביבתו גדלה, ככל שזו גדלה, האמונה של אורבין והמשפחה ביכולותיו התחזקה, דבר שהביא בתורו להגברת בטחנו העצמי של יאנור ופיתוח נוסף של יכולותיו.

תרומה נוספת לפיתוח יכולותיו באה כתוצאה מהזמן שבילה עם באהאי. באמצעות צפייה ממושכת ומודעת מאוד בכוחותיה הקסומים (שהיו בעיקר בתחום ההקסמה), הצליח להגיע להבנה טובה יותר של כוחותיו שלו. תרם לכך גם הצורך ה"הישרדותי" שלו ללמוד לעמוד בפני קסמיה.

בגיל 15 הגיעו יכולותיו לידי בשלות והוא הפך לאחד מכוכבי המופע. הופעותיו הורכבו משירה המשולבת בקטעי קישור דרמטיים, קטעי ריקוד ומשחק. אפילו בערבים הפחות טובים שלו, הוא הצליח לשמור תמיד על סטנדרט סביר עד גבוה. בערבים שבהם היה מגיע לשיאו, הוא יכול היה לרתק את הקהל במשך שעות רבות ולגרום לאנשים להתרגשות עזה. אחרי הופעות מוצלחות הופיעו בפתחו מספר לא מבוטל של מעריצות....

כשמלאו לו 16 שנה הרגיש שהוא מיצה את הלהקה מבחינה אומנותית ואישית ורצה לצאת ולחפש הרפתקאות, קהלים ומורים חדשים. בתחילה שארקי ואורבין התנגדו והוא קיבל את הדין אבל המשיך להעלות את הנושא מידי פעם. כשמלאו לו 17 השלימו הוריו עם המצב (הם כמובן הכירו בצדקתו זמן רב קודם לכן אבל היה להם קשה להיפרד). הוא יצא לנדודים ולאחר כחודש של מסע חסר אירועים מיוחדים, הגיע לפונדק הקרפד הירוק.