כולן היו דמויותיי

כל הדמויות ששיחקתי במשך השנים, במשחקי תפקידים - או יותר נכון, בניתי כדי לשחק ולא תמיד יצא

Google

יום ראשון, ינואר 07, 2007

יאנור אדון התהודה - אחים חברים ובני לוויה

קאמבויאן - הבן הבכור, גבר בן 30, אחיה התאום של נלולין (הם לא זהים אבל מאוד דומים). משמש כלוליין, ליצן ולהטוטן. רווק מושבע. רודף נשים, הולל, גרסא גברית של אימו. בעל יכולת לא מוסברת ופלאית לשתות כמויות עצומות של אלכוהול מבלי להשתכר (תכונה שלדברי שארקי באה לו מאביו, שדם גמדים זרם בעורקיו).

נלולין - הבת הבכורה, אישה בת 30, בת דמותה של אימה. משמשת כמנהלת משק הבית ו"נגנית" גונג בעת הצורך (עבודת הבמה היחידה שהיא מוכנה לעשות, וגם זה אחרי שאורבין מתחנן אצלה במשך שעות...). נשואה לברניל ואם לשני ילדים - קים ונורק (ברניל - גבר בן 35, גבוה, חסון, בהיר. בעלה של נלולין. ברניל - בן למשפחת נפחים שהתאהב בנלולין ובחיי הקרקס. משמש כאיש תיקונים ופועל שחור).

יאבוק - חצי אלף בן 28. גבוה, רזה, ונאה, בעל שיער שחור עם פסים אדומים וזקן אדום, לרוב מאופר באיפור כבד המבגר אותו מאוד. אומן באיפור והתחפשות, דרמה, קלפנות ולהטוטי זריזות ידיים. אלכימאי ורוקח, משמש כ"קוסם" תחת הכינוי "יאבוק קוטל השדים". רווק מושבע. חובב מתיחות. אוהב מאוד לנסות את השיקויים שהוא רוקח, במיוחד את אלה המכילים אלכוהול.....

ראשיק - חצי אלפית אישה בת 26. ג'ינג'ית רזה ודקיקה (במראה ובאופי). משמשת כלולינית וכאסיסטנטית של בעלה - כרוליק מטיל הסכינים. בהיותה היחידה שיש לה אומץ מספיק לעמוד ערב ערב כמטרה חיה (אם כי יש הטוענים שזה סוד הצלחתו - הוא יודע שאסור לו לפספס אחרת יהיה לו עסק עם ג'ינג'ית עצבנית....). בעלה - כרוליק "הצל מטיל הסכינים" - חצי אלף רזה, שחור שיער ונאה מאוד. קשוח, שתקן, בעל מבט חודר שיכול להעביר צמרמורת, מאוד מחושב וקר רוח, לעולם לא מתרגש, ממעט מאוד לצחוק בקול רם, אבל מאוד שנון ובעל חוש הומור מפותח. בעל עבר מפוקפק. הצטרף ללהקה לאחר שהתאהב בראשיק. הוא ככל הנראה נמלט מהחוק ובעל זהות בדויה, אבל הפך כבר לחלק מהמשפחה ולבעל אחד המופעים הבולטים (אותם הוא מבצע תחת מסיכה) כך שלאיש לא אכפת.

יוראן - גבר, 24, בעל מראה נורדי (בלונדיני תכול עיניים, חסון....) ואופי תואם (בכל מקום אחר היה הופך לפלאדין...). משמש כלוליין, מספר סיפורים, נגן וכרוז. אליל הבנות, אם כי למורת רוחם של אחיו האחרים, לא מנצל זאת (הוא מבלה לילות שלמים על הגורן, עם מעריצותיו ב......הקראת שירה!). ידוע ככותב שירה גרועה במיוחד, אבל לאף אחד אין לב להגיד לו, וכשהוא מקריא את שירתו, גם כך כל בנות המין ביפה בכלל לא שומעות את המילים, אז זה לא באמת משנה.....

דולניאר - אישה, 21, בעלת מראה נורדי (נסיכה בלונדינית תכולת עיניים) ואופי תואם. משמשת כעוזרת ליאבוק וכנגנית (במעט הפעמים שהיא מוכנה לעשות משהו) ובעיקר כנסיכה מפונקת שכולם אוהבים "לשנוא" כי היא לא עושה כולם אבל לפנק כי היא נסיכה.....

דאנדיר - אישה, 17 מולאטית (כהה יותר מאימה), בעלת שיער מקורזל, רזה, גובה ממוצע, חטובה ואתלטית וגמישה באופן יוצא דופן. צעירה צחקקנית וטובת לב, תמיד מוכנה לעזור בכל דבר ועניין. מאוד פתוחה וגלויה. משמשת כרקדנית ולולינית אבל בעיקר כעוזרת ליאבוק במופע הקסמים. התאומה הזהה של קרואנה.

קרואנה - אישה, 17 מולאטית (כהה יותר מאימה), בעלת שיער מקורזל, רזה בעלת גובה ממוצע, חטובה ואתלטית וגמישה באופן יוצא דופן. צעירה שקטה וחולמנית, מרבה לבלות עם עצמה בעת שהיא מטפלת בחיות. משמשת כרקדנית ולוליינית אבל בעיקר כעוזרת לאורבין במופע החיות. התאומה הזהה של דאנדיר.

גרולאק - גמד, מוצק, כהה, חום שיער, מלא בכתובות קעקוע ואילם. הגיע יחד עם כרוליק והוא נאמן לו. רואה ושומע הכל ונמצא בכל מקום ותמיד שומר על הגב של כרוליק. נושא כל הזמן אלה ענקית. משמש כשומר סף ופועל שחור. אומן קעקועים.

קארניש - חצי אורק, 40, קירח ומלא צלקות. נחטף בילדותו ונמכר כעבד. במשך השנים היה גלדיאטור ושומר ראש. לא אומר יותר משתיים שלוש הברות. לפני 20 שנה, ניתן לשארקי במתנה ע"י אחד ממאהביה. כתוצאה מהיחס החם וההוגן שקיבל ממנה (היא ובעקבותיה בני משפחתה, מתייחסים אליו כחבר להקה שווה זכויות וחובות, ולמעשה כבן משפחה) הפך למסור עד מוות. משמש כפועל שחור ושומר סף ולעתים מתחפש לאוגר או טרול בהצגות שמועלות מידי פעם כחלק מהמופע.

חיות הלהקה - בון - דוב גריזלי ענק שנקנה/ניצל ע"י אורבין בהיותו גור מציידים שרצו להורגו לאחר שהרגו את אימו ואחיו. מסור לאורבין ומפגין כלפי חברי הלהקה תוקפנות אדיבה וכלפי כל השאר תוקפנות לא אדיבה; קאלופ ודנאלופ - זוג תוכים צבעוניים מדברים (פיקחיים מספיק כדי לצחוק על כולם, אבל להעמיד פני חיות טיפשיות ותמימות כדי לא לעבור את הגבול ולגרום לאנשים לפגוע בהם); ווף, בוף לוף רוף, תוף וגוף - כלבי רועה בלגי ענקים, מאולפים לבצע טריקים מיוחדים (כולל להתנהג בתוקפנות כ"זאבים"); קאנטי - קופת שמפנזה בעבר נמצאה בגן חיות של אציל אלפי וניתנה במתנה לשארקי בהיותה גורה. היא מלווה אותה לכל מקום.

באהאי (bahay) -אישה עם דם שדי, 17, יפיפייה, גבוהה, דקיקת גזרה, עור חיוור כשלג, שיער ארוך מאוד ושופע במיוחד בצבעי שחור פחם ולבן שלג, עיניים כחולות בהירות בורקות שרוב הזמן מוסתרות על ידי עפעפיים גדולות עדינות אבל יכולות לחדור במישהו כמו סכין בחמאה כאשר היא משירה מבט. בצורתה הטבעית היא בעלת כנפי עטלף קטנות שהיא מסתירה רוב הזמן ואזנים מחודדות המוסתרות על ידי שערה, אבל בעזרת יכולתה הקסומה היא נראית כמו אישה עם מאפיינים אלפיים. יש לה כוחות קסם (שינוי צורה, טלפתיה, הקסמה ועוד).

בצעירותה שימשה במרכז של מופע טלפתיה בו ניצלה את יכולותיה הטבעיות בתחום. לאחר כמה שנים של מופעים מוצלחים היא החלה מנצלת את כוחה הטלפתי יותר ויותר בזמן המופעים. הדבר החל גורר תגובות שליליות ותשומת לב מצד גורמים לא רצויים ושארקי ביטלה את ההופעה מחשש לשלומה. לאחר שמופע הטלפתיה בוטל, היא החלה משמשת נגנית ולהטוטנית וסייעה מאחורי הקלעים למופע של יאבוק באמצעות כוחותיה.

באופיה היא שדה משחת שידה בכל ויד כל בה מסתבכת ומסבכת תמידית בצרות אבל בזכות לשונה, שנינותה ויופייה מצליחה לצאת מהן. היא נמסרה כתינוקת לשארקי שאימצה אותה כבת לכל דבר (כלפי חוץ כך נראה הדבר ורק בני המשפחה יודעים את האמת, אם כי מבחינתם היא בת משפחה כמו כל אחד מהם). היא ויאנור היו חברי ילדות מגיל צעיר מאוד. יאנור הוא היחיד שמסוגל לעמוד בקסמיה וזאת אחת הסיבות שהיא מעריכה אותו ונמנעת מלסבן אותו (עד כמה שהיא מצליחה לעמוד בפיתוי....). לפני כחצי שנה עזבה את הלהקה כדי לחפש אחר הוריה ומאז נעלמה.