כולן היו דמויותיי

כל הדמויות ששיחקתי במשך השנים, במשחקי תפקידים - או יותר נכון, בניתי כדי לשחק ולא תמיד יצא

Google

יום רביעי, יולי 05, 2006

הרפתקאות מיראנד ההלך הכחול - בת הכורים

ראניה (Ranye) הייתה בת למשפחת כורים. אביה היה כורה וכך גם סביה מצד שני הוריה. תשעת אחיה היו כולם כורים. כל חייה גדלה בכפר הכורים פלאו (plau), ליד מכרה פלאו, וכשהגיעה שעתה להינשא היה ברור כי תינשא לכורה. לא היו אלה נישואים מאהבה אלא נישואי נוחות כלכלית בשידוך, אבל עם השנים למדה ראניה לחבב ואף לאהוב את בעלה. נולדו לה שלושה ילדים והיא הייתה מאושרת בחלקה. עד שהגיע דאלשנאראזמור (בקיצור דאל).

דאל היה שדון קטן במיוחד, מרושע במיוחד וחזק במיוחד. עוצמתו לא באה לו מגודלו או כוחו הפיזי אלא מיכולתו להטיל לחשים, להסוות את עצמו, ומחסינותו הכמעט מושלמת מנשקים רגילים ומיני לחשים. דאל התמחה בהבאת אנשים לחורבן טראגי באמצעות מניפולציות מתוחכמות המבוססות על אשליות מורכבות. היה זה הוא אשר הביא לאסון הנורא ולסגירת מכרה פלאו.

איש לא יודע מה קרה בדיוק באותו יום, אבל בסופו כמעט כל הכורים (כולל אביה של ראניה וכמה מאחיה) נקברו במכרה בעודם בחיים. בעלה של ראניה היה אחד הראשונים שחשו שמשהו אינו כשורה. הוא רץ אל תוך אזור האסון ותוך סיכון חייו הצליח לעכב את ההתמוטטות די זמן כדי לאפשר לכמה כורים לצאת. גם הוא נקבר תחת ההריסות והיה אמור למות אלא שדאל הוציא אותו ודאג שייראה כאילו לא נשרט. דאל גם דאג שבתוך כל המהומה הניצולים המעטים שיצאו בחיים מהמכרה יראו את דמותו של בעלה של ראניה מפיל קורה מרכזית אשר הביאה להתמוטטות ואף דוחף כמה מחבריו עמוק לתוך אזור ההתמוטטות ואל מותם.

הכפר לא התאושש מהמכה. המכרה ננטש. המשפחות האבלות שאיבדו באחת את פרנסתן ואת יקיריהן הפנו את האשמה כלפי בעלה של ראניה. ערב אחד הם צרו על ביתו עם לפידים. הוא ידע שאם לא ייצא אליהם הם ישרפו את ביתו. לכן הוא יצא. לאחר מותו ההמון שרף את הבית. ראניה וילדיה נמלטו בעור שיניהם, כשהם, מוכים, מבוזים, וחסרי כל. כך פגש בהם מיראנד בשעה שהתלוו לאורחת סוחרים קטנה בדרך למקום חדש בו יוכלו לפתוח דף חדש.

מיראנד חיבב וכיבד את ראניה מהרגע הראשון. למרות שנעה עם ילדיה ברגל, כקבצנית בשולי השיירה, ולמרות מצבם הדל, היא שמרה על ארשת כבוד כל הזמן. כאשר נפגשו, מיראנד היה פצוע מהיתקלות עם מספר אורקים. היא מיד עזרה לו, וחלקה עימו את פת לחמה הדל. בימים הבאים, מיראנד חקר אודותיה ושמע את סיפורה מהסוחרים. הוא הבין מיד שסיפור הזוועה על "המכשפה שבעלה רצח בדם קר את חבריו ומשפחתו" לא מתאים לאותה אישה גאה ואצילה.

כאשר פשטו אורקים על השיירה ומיראנד הבין שהם רבים מכדי שיוכל להתמודד איתם, ניסה להציל את ראניה וילדיה. הוא רץ אליהם, ובחסות המהומה הוביל אותם הרחק מהמקום. כמה אורקים שמו לב לנסים ודלקו אחריהם. מיראנד הצליח להפילם ולהניסם באמצעות לחשי הקסמה והפחדה ולהתרחק מהמקום.

לאחר כמה ימי צעידה הם הגיעו לכפר בארנג'י (barnji). בכפר זה גר אייאח (ayakh), מגדל בקר אמיד שהרבה להעסיק את הוריו של מיראנד ועימו היו ביחסים מצוינים. מיראנד ניצל את קשריו ושיכן את ראניה באחת מחוותיו של אייאח בתור מנהלת משק בית. הוא רצה לשוב על עקבותיו עוד באותו יום כדי לנסות ולבדוק אם מישהו מהשיירה ניצל, אולם אייאח הניע אותו מכך.

1 Comments:

At 8/17/2006 1:23 לפנה״צ, Anonymous אנונימי said...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»

 

הוסף רשומת תגובה

<< Home