כולן היו דמויותיי

כל הדמויות ששיחקתי במשך השנים, במשחקי תפקידים - או יותר נכון, בניתי כדי לשחק ולא תמיד יצא

Google

יום שני, יוני 19, 2006

מיראנד ההלך הכחול - מבוא

מיראנד ההלך הכחול הוא דמות שבניתי למערכה שהריץ ידידי הטוב, איציק, בחורף 03 בי-ם. האמת שהולדתו בתקרית לא הכי נעימה - הדמות המקורית שבניתי למערכה (יאנור נושא הרעם - אותו אתאר בהמשך הבלוג), מתה במשחק השלישי באופן די סתמי (באחת מתוך אותן פעמים, שאתה רוצה לזרוק את הכל ולהתחיל לשחק בסגנון חופשי ללא קוביות, כי הוא באמת מת רק בגלל קוביות ולא בגלל שום דבר אחר). אני התעצבנתי מאוד, אבל איציק התעקש שאני אבנה דמות חדשה. בסופו של דבר אני חייב תודה לאיציק, כי כתוצאה מכך נוצרה אחת הדמויות שהכי נהניתי ליצור אי פעם.

כשגמרתי לכתוב אותה חלפו מספר חודשים והקבוצה הייתה כבר בדרגה 8 (ואני יודע שכל השה"מים שלי לדורותיהם שקוראים את זה צוחקים עליי ואומרים בציניות "מה כל כך מעט זמן? - רק כמה חודשים לדמות אחת?....", אבל האמת היא שאסור להם לצחוק עליי - מה אם הם היו כאלה?....).
ושוב איציק לחץ אותי לפינה - "רק תכתוב הרפתקה אחת או שתיים, כדי שאדע מה הדמות עברה עד שפגשה בקבוצה...בכל זאת דמות דרגה 8...". ושוב אני חייב לו תודה, כי בסופו של דבר הוא אילץ אותי לכתוב את כל החלק של הרפתקאות מיראנד.

בסופו של דבר, יצא לי לשחק את הדמות רק 3 מפגשים, לפני שנאלצתי לפרוש מסיבות חיצוניות....אבל, כאמור אני ממש לא מתחרט, כי זו באמת אחת הדמויות הכי אהובות עליי, והעובדה שאני פותח איתה תעיד על כך יותר מכל........

3 Comments:

At 6/20/2006 7:30 לפנה״צ, Anonymous אנונימי said...

סיבות חיצוניות?!
הייתי אומר יותר ד.מ מטורף!!!

 
At 6/20/2006 3:24 אחה״צ, Blogger Ben Qedem said...

אתה מתכוון חבורה מטורפת - לא שהד.מ. לא היה מטורף, אבל בסופו של דבר הדמות פרשה בגלל החבורה לא בגלל הד.מ.

 
At 8/03/2006 11:55 לפנה״צ, Anonymous אנונימי said...

Here are some links that I believe will be interested

 

הוסף רשומת תגובה

<< Home