כולן היו דמויותיי

כל הדמויות ששיחקתי במשך השנים, במשחקי תפקידים - או יותר נכון, בניתי כדי לשחק ולא תמיד יצא

Google

יום שני, יוני 19, 2006

ההודעה הראשונה

בבלוג זה אני מתכוון להכניס את כל הדמויות שבניתי במשך השנים כשחקן במשחקי תפקידים. את רוב הדמויות יצא לי לשחק, אך את חלקם כמעט ולא או בכלל לא (בד"כ מסיבות חיצוניות למשחק - אתם יודעים- עבודה, חתונה, ילדים....ושאר תירוצים של שחקנים לא לבוא למשחקים). מקווה שתיהנו.


מילה לגבי שימוש בחומר מהאתר -

ככלל, כל החומר באתר הזה הוא פרי עטי אלא אם כן מצוין אחרת. אני מתיר לכל מי שרוצה להשתמש בחומר שלי (כאמור כל תוכן האתר מלבד מה שאני מציין מפורשות שאינו שלי), לכל צורך שאינו למטרות רווח, כל עוד הוא מציין את המקור ומוסיף קישור ברור ומפורש לאתר.

1 Comments:

At 8/12/2006 1:21 אחה״צ, Anonymous אנונימי said...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

 

הוסף רשומת תגובה

<< Home