כולן היו דמויותיי

כל הדמויות ששיחקתי במשך השנים, במשחקי תפקידים - או יותר נכון, בניתי כדי לשחק ולא תמיד יצא

Google

יום חמישי, יוני 22, 2006

מיראנד ההלך הכחול - רקע - הורים

להלן תיאור קצר של הורי מיראנד. התיאור מתייחס לנקודת הזמן בה מיראנד נפרד מהם והתחיל לנדוד בגיל 16. האמת היא שמכיוון שלא יצא לי לשחק את הדמות, לא החלטתי מה עלה בגורלם, כנראה שהם עדיין נודדים...(-;


אב - באליר baleer

בן 78, איש צנום וגבוה, שיער חום מלא שיבה, ארוך ועיניים חומות, עור שזוף. שתקן, מופנם וביישן אך מאוד חייכן, נעים הליכות חם וטוב לב, ילד תמים בנשמתו. למרות גילו המופלג הוא עדיין בכושר גופני מצוין ובעל בריאות יוצאת דופן גם לגבי אנשים צעירים ממנו בהרבה ונראה צעיר בהרבה לגילו (לא יותר מ-50).

בן למשפחת רועי צאן בשבט נוודים הידועה בקשיחות ואריכות ימים מופלגת במיוחד. התייתם בגיל צעיר וגודל על ידי דודו מצד אמו שהיה ממנהיגי השבט. בגיל 15 התאהב בבת דודו לאריאן (גם היא רועת צאן ראה לעיל). לאחר שלא הותר להם להינשא בשל עוניו ומעמדו הנמוך, הם ברחו והתחתנו בחשאי. זמן קצר אחרי שברחו השבט הוכחד על ידי התקפת אורקים.

באליר ולאריאן החלו נודדים בדרכים כשהם מתפרנסים כסייסים ורועים המשכירים את שירותיהם לחוואים עשירים, סוחרי צאן ובקר ומובילי שיירות. במהלך השנים הם נדדו למרחקים עצומים ולמדו רבות על העולם. למרות שהם בעלי מקצוע מבוקשים ומצעירותם השתכרו היטב, הם מעולם לא צברו עושר רב ותמיד חיו בצניעות כשאת רוב כספם השקיעו בחינוך ילדיהם ובתרומה לצדקה.

לפני כ-17 שנה, לאחר שנים של חוסר הצלחה להביא ילדים לעולם, נולדו לו שלושה תאומים לא זהים. הם גידלו אותם בדרכים ודאגו לתת להם חינוך מעולה כמיטב יכולתם.

כיום הוא נודד יחד עם אשתו וממשיך להתפרנס מרעיית צאן וטיפול בבהמות משא.

אם - לאריאן laryan

בת 77, נמוכה, רזה, שיער אפור (במקור, שחור). עיניים אפורות. עור בהיר שזוף. תאומה באופי ובנפש לבעלה - שתקנית, מופנמת וביישנית אך מאוד חייכנית, נעימת הליכות חמה וטובת לב. למרות גילה המופלג היא עדיין בכושר גופני מצויין ובעלת בריאות יוצאת דופן גם לגבי צעירות ממנה בהרבה ונראית צעירה בהרבה לגילה.

כאמור לעיל ברחה עם בעלה בגיל צעיר ונישאה לו וחיה עימו עד הים בדרכים.לפני כמה שבועות הוריו של מיראנד יצאו למסע יחד עם שיירת מסחר גדולה של הרפתקן וסוחר מפורסם בשם נאוגרין בן אורגארין. הידוע גם כ"נאוגרין הצוחק" ו"נאוגרין האף".

1 Comments:

At 8/10/2006 11:25 אחה״צ, Anonymous אנונימי said...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»

 

הוסף רשומת תגובה

<< Home