כולן היו דמויותיי

כל הדמויות ששיחקתי במשך השנים, במשחקי תפקידים - או יותר נכון, בניתי כדי לשחק ולא תמיד יצא

Google

יום ראשון, יולי 02, 2006

ראנדמי קלרניש הטרול

אחותו התאומה של מיראנד נקראת ראנדמי (randmy). היא אישה גבוהה, 1.84, רזה וחטובה, עיניים כחולות, שיער שטני גלי וארוך המגיע עד הברכיים. עור בהיר. מכשפה וקוסמת של עדריאד. דומה מאוד באופייה למיראנד בכמה הבדלים - היא קופצנית, צחקקנית ומצחיקה, מעט יותר קלילה והרבה פחות צפויה ומתוכננת בדבריה ומעשיה.

כמה ימים לפני שהוריו הצטרפו למשלחת של נאוגרין, ראנדמי יצאה בעקבות קלרניש אהובה.

ראנדמי קלרניש הטרול -

קלרניש (kelernish) הוא אציל ברברי, בן למשפחה שממנה יצאו בהיסטוריה הרחוקה מספר שליטים שאיחדו את שבטי הערבה ויצרו אימפריות קצרות חיים. כיום הם נודדים בקרב השבטים עם רכושם הרב. לפני מספר חודשים יצא קלרניש בראש משלחת שהובילה עדר בקר גדול למכירה בעיירה שבסביבתה שהו ראנדמי ומשפחתה כמה חודשים לפני שנפרדו דרכיהם.

ראנדמי רעתה עדר עזים קטן בגבעה מבודדת, מרחק כמה ימים מהעיר, חלק מעדר גדול שהוריה הופקדו עליו. קלרניש רדף אחרי כמה בני בקר טועים בקרבת אותה גבעה. הם נפגשו, ומיד מצאו חן אחד בעיני השני. לאחר כמה שעות של חילופי דברים נעימים קלרניש הבטיח לחזור לאחר שימכור את העדר והמשיך בדרכו.

במרחק קטן מהמקום הותקף על ידי טרול. הוא הורה לבני לוויתו לסגת כשהוא מחפה עליהם. ראנדמי הגיע למקום בעקבות קולות הקרב, מצוידת בשתי צפחות גדולות של שמן לבערה שחוש נבואי הורה לה לקחת עימה באותו בוקר. הטרול היה עסוק בלתקוף את קלרניש שהצליח לחמוק מרוב מכותיו אבל החל מתעייף ונפגע. ראנדמי השליחה את הצפחת על הטרול והבעירה אותה. הטרול שספג נזק רב נפנה אליה והחל תוקף אותה כשהיא מצליחה להתחמק מרוב מכותיו בזכות לחשיה רבי העוצמה. קלרניש עלה על סוסו והחל מתרחק.

לאחר כמה שניות של קרב, הטרול הצליח להצמיד את ראנדמי לעץ גדול ומבודד והחל עוקף את הגנותיה ופוגע בה אנושות. שנייה לפני שהנחית מכת מוות, קלרניש הסתער עם סוסו מאחור עם חניתו, פילח את צואר הטרול ושיפד אותו אל תוך העץ מעל ראשה של ראנדמי. ראנדמי שכמעט נמחצה מעוצמת הכוח שבה ניתך הטרול והוצמד לעץ, החליקה הצידה, הטילה על הטרול את הצפחת השניה והתמוטטה מפצעיה. קלרניש הבעיר את הטרול הכמעט מת והרגו סופית. אחר כך ייצב את ראנדמי הגוססת ודהר איתה על העיירה הקרובה בתקווה למצוא מרפא.

לקראת ערב פקדה אותם סופת גשמים. קלרניש הניח את ראנדמי מתחת לסלע גדול והגן עליה מפני הגשם באמצעות סוסו וגופו. בבוקר הוא המשיך בדהרה, הגיע לעיר והפקיד אותה אצל הוריה. כל הזמן הזה כשראנדמי נעה בין עולם החיים למוות הוא דיבר אליה, שר לה ועודד את רוחה.

בימים הבאים החלימה ראנדמי מפצעיה. כשהיא התעוררה היא רצתה להיפגש עם קלרניש אולם התברר לה שהוא לקה במחלה קשה ונלקח על ידי אנשיו בחזרה אל ביתו שכן הם לא סמכו על מרפאי המקום ורצו להחישו למרפא משלהם. ראנדמי אספה את חפציה ויצאה בעקבותיו כשהיא מפצירה באחיה ובהוריה לא ללכת בעקבותיה ולא לדאוג לה.

1 Comments:

At 8/12/2006 7:51 אחה״צ, Anonymous אנונימי said...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»

 

הוסף רשומת תגובה

<< Home