כולן היו דמויותיי

כל הדמויות ששיחקתי במשך השנים, במשחקי תפקידים - או יותר נכון, בניתי כדי לשחק ולא תמיד יצא

Google

יום ראשון, מאי 25, 2008

כחל נושא הרוחות - אירועים מרכזיים עד היציאה להרפתקות

כאמור, עד גיל 3 גר עם אביו ואימו. אז אביו עזב בנסיבות מסתוריות. כחל המשיך לחיות עם אימו אצל סבו כורבאן. שם הפך לבבת עינה של הסבתא חאנשוי שעד היום טורחת כמעט כל יום להכין לו את המאכלים האהובים עליו. כאשר אימו התחתנה עם יאבריש הוא עבר לגור יחד איתה בחוותו של האחרון.

בגיל 12 יצא לשוט עם בת דודתו האהובה, לייראן (leyran). הם הרחיקו לשוט, נלכדו על ידי כנופיית שודדים בראשות הובגובלין ועונו פיזית ומנטלית (בין השאר היא נאנסה לנגד עיניו). באותו ערב הם הצליחו להימלט.

עיבוד מתכות -

כבר מצעירותו עבד בבית המלאכה של סבו, אם כי בזכות העובדה שכולם אוהבים אותו הוא די עצמאי - ובא והולך כרצונו. בבית המלאה למד את רזי עיבוד המתכות והפך לנשק מומחה ויוצר שריונות אומן.

לחימה -

הוריו, סבו ודודיו לימדו אותו להילחם מגיל צעיר, כמו כל בחור צעיר באזור שצריך לדעת להגן על עצמו. הוא לא הצטיין בכך במיוחד מכיוון שלא הקדיש לכך מרץ רב (אם כי גם לא היה גרוע). לאחר פרשת השבי והבריחה הקדיש זמן ומרץ לאימוני לחימה. תחת עינו של אביו החורג הפך לאחד מהלוחמים הטובים של הכפר.

בגיל 16 אימו נתנה לו את החרב שאביו השאיר אחריו- פין-ליי (רוח עצורה). בהשראת עיצובה של החרב, הוא בנה לעצמו מגן ואח"כ שריון, אותם יצר בזמנו הפנוי בבית המלאכה של סבו. בשלב זה גם גילה כי לחרבו יש תאומה, שנמסרה לבחור מאחד הכפרים השכנים בשם מאדמן דברי, גם הוא בנו של פליט מהלגיון השישי. שמה של החרב התאומה היא גאו-לאר gau-lar ("אש מבתקת") ועליה החריזה -

כשופט הפותר כל מחלוקת ואיבה, כטורנדו המנפץ כל דבר בסביבה
כאש המתפשטת בקוצי הערבה, כאויב המוכרע בכוחה של אהבה.

מוסיקה והטלת לחשים -

כבר מגיל צעיר הבחין כחל שלמילים יש השפעה מאגית על המציאות. כמה מילים, בסדר, בזמן ובטון הנכונים יכולות לשנות את מצב רוחם של אנשים, או חיות מהקצה לקצה ולגרום להם לעשות דברים שונים ומשונים. במהלך השנים הוא לקח את הרעיון הלאה וגילה שבאמצעות מילים, תנועות וחומרים מסוימים ניתן ממש להטיל קסם. כך הפך לטרובאדור ולמד להטיל לחשים באמצעות שירה.