כולן היו דמויותיי

כל הדמויות ששיחקתי במשך השנים, במשחקי תפקידים - או יותר נכון, בניתי כדי לשחק ולא תמיד יצא

Google

יום חמישי, מאי 22, 2008

כחל נושא הרוחות - הורים ומשפחה קרובה

מההאן (mahhan) - אם - אישה, 34, גבוהה, נאה מאוד (בפנים ובגוף), בעבר רזה היום קצת מלאה (אבל באמת במקומות הנכונים), בעלת שיער ג'ינג'י שופע ועיניים ירוקות. בת למשפחת חרשי מתכת עתיקה ומפוארת. מלאת שמחת חיים והומור. בתור הבת הקטנה למשפחה עם 5 אחים הייתה הנסיכה בבית והתרגלה לקבל כל מה שביקשה. נודעה ביופיה ובכאריזמה שלה ולכן הייתה משאת נפשם של כל הנערים בני גילה בכפר ובסביבה. בנעוריה אורסה ליאבריש, אז הבן של ראש הכפר, התאהבה בגאלינלאר, חייל שברח לאזור אחרי שלגיונו הושמד והתחתנה איתו. הוא נעלם 3 שנים אחר כך מסיבה לא ברורה כשהוא משאיר אותה עם ילד קטן - כחל. לאחר 5 שנים נוספות התחתנה עם יאבריש שהמתין לה כל השנים האלה. יש בינה לבין כחל יחסים מצויינים אם כי היא מעדיפה באופן כללי את אחיו הצעיר (מה שלא מפריע לכחל במיוחד, כי גם הוא אוהב את הפרחח).

גאלינלאר - Galinlar (השם האמיתי - טיורק tyurk)- אב ביולוגי - אציל, אביר קיסרי, קצין בכיר בלגיון השישי של הקיסרות. היה פעיל מאוד במלחמת אזרחים נגד חסידיו של אל רשע עריץ שכונה "האדון". לאחר שהלגיון השישי כמעט הושמד כליל בקרב הירואי, טיורק נמלט בראש עוד כמה פליטים והסתתר מפני הקיסרות תחת השם גאלינלאר. בסופו של דבר הוא התיישב בכפר קטן והתחתן עם אחת מבנות המקום. כמה שנים אחרי הולדת כחל נאלץ לעזוב מסיבה לא ידועה, כשהוא מפקיד את אשתו ובנו בידי יאבריש שהפך לידיד קרוב. קורותיו מאז לא ידועים, אולם שנה לאחר שעזב הגיעו ידיעות על מותו. משפחתו של כחל לא הרבתה לדבר עליו (כנראה משום שהוא ביקש מהם לעשות זאת) ובתחילת המערכה כחל לא ידע עליו דבר מלבד העובדה שכנראה היה אחד מאנשי הלגיון השישי שברחו לאזור ושהוא נעלם בהיותו ילד קטן.

יאבריש (Yavrish) - אב חורג - אדם, בן 45, ראש הכפר, איש גבוה, אתלטי, מקריח. שקט, רציני. איש של כבוד נאמנות ומסירות, ממלא את תפקידו כראש הכפר בכובד ראש ובמסירות הראויה. אימץ את כחל כבנו לכל דבר ואפילו טיפח תקוות שיירש אותו כראש הכפר, אבל אחרי שכחל הראה נטיות להרפתקנות, החל מכשיר את בנו השני יאמאשות. כחל מעריך ואוהב מאוד את יאבריש. יש ביניהם יחסים הדדים של כבוד חיבה ואהבה.

יאמאשות - אח למחצה- בן 12, הבן של מאההן ויאבריש. שקט, צנום, פיקח ובעל פילפל. כל הזמן מסתבך בצרות אבל מספיק פיקח כדי לצאת מהם וחכם כדי לא לחזור עליהם (הבעיה שהוא כל כך אנרגטי ויצירתי שהוא כל הזמן מוצא דרכים חדשות ומקוריות להסתבך....). יאמאשות מעריץ את כחל והוא האדם היחיד ביקום שלו הוא מציית ומקשיב תמיד (בין היתר, גם בגלל שכחל הוא אחד היחידים שלא מנסה להגיד לו "מה מותר, ראוי, מנומס...." לעשות)