כולן היו דמויותיי

כל הדמויות ששיחקתי במשך השנים, במשחקי תפקידים - או יותר נכון, בניתי כדי לשחק ולא תמיד יצא

Google

יום שבת, מאי 24, 2008

כחל נושא הרוחות - משפחה מורחבת וחברים קרובים

כורבאן - סב מצד האם -אדם בן 75, זקן כחוש וקירח. חרש מתכת, בן למשפחת חרשי מתכת. נשוי לחאנשוי ואב ל-6 (ברביש, נלו, באריל, גאביר, מונלאש, מההאן). איש צבעוני, וטוב אבל בעל פה גדול. כיום יושב רוב היום בפתח בית המלאכה שלו ומחלק ספק הוראות ספק עצות לכל מי שמוכן להקשיב (וגם לכל מי שלא). הוא אחד ממייסדי הכפר - הגיע למקום עם עוד כמה צעירים לפני 50 שנה, לאחר שעזב את בית המלאכה של אביו בכפר "שבעת הרוחות", כשזה עבר בירושה לאחיו הגדולים - מאנליך', ומונריש שמתו בינתיים. כורבאן אוהב מאוד את כחל (כמו כולם).

חאנשוי - סבתא מצד האם - אישה, זקנה וכבדת גוף, מטרונה זקנה ועליזה, מבלה את רוב יומה בביקור אצל כלותיה ובישול בשביל בניה ונכדיה (בעיקר לכחל - הנכד הראשון שלה, שהוא בבת עינה). ידועה בכל הסביבה בריבות המדהימות שלה, ובצלעות הכבש המצופות בדבש.

אבנואי - סב מצד האבא החורג - מת לפני מספר שנים, איש כאריזמתי. יתום שעזב לפני 55 שנה את כפר שבעת הרוחות לאחר שהוריו ואחיו מתו ממגיפה. היה ממקימי הכפר ובזכות כשרונו וחריצותו כחקלאי וסוחר הצליח להקים חווה משגשגת, להתחתן עם בת טובים ולהפוך לאיש אמיד ומכובד באזור (בין היתר בשל היותו מגדל הדבורים היחיד בסביבה ולכן בעל מונופול על מכירת דבש). הוריש את משרתו ומחצית רכושו לבנו הבכור יאבריש, ואת המחצית השנייה לבנו הצעיר גאשמירב.

גלביראניור - סבתא מצד האב החורג -בת 77. אשת חיל שקטה מסורה וחרוצה. בת למשפחת טובים שהתאהבה באבנואי למרות עוניו. התחתנה עימו ועמדה לצדו כשבנו יחדיו את הכפר ואת חוותם המשגשגת. כיום גרה בבית בנה הבכור יאבריש, מסייעת לו בניהול החווה ומעצבנת את אשתו (אימו של כחל) בכך שהיא כל הזמן מנסה לעשות הכל. ידועה כבשלנית מזעזעת, אבל לאף אחד אין לב להגיד לה (היא בטוחה שהיא שפית מדהימה). כחל משתדל תמיד להימנע מלפגוש אותה, כי היא תמיד מכריחה אותו לטעום מתבשיליה המזעזעים (היא מנסה להתחרות בחאנשוי).

נלו - דוד מצד האם - אדם בן 50, גבר גדול מימדים, שקט וחסר חוש הומור. הבן הבכור של כורבאן וחאנשוי. רווק מושבע. חרש מתכת מעולה (אחד הטובים באזור). הוא זה שמנהל כיום את בית המלאכה. גר יחד עם הוריו.

ברביש - דוד מצד האם - אדם, בן 45, גבר ענק מימדים, רחב חיוך ורחב לב. שקט מאוד (בניגוד לאביו). קירח. נשוי לאניה ואב לכוליק ודמיר. עובד כחרש מתכת בבית המלאכה של אביו יחד עם שנים מאחיו.

באריל - דוד מצד האם - אדם 44, גבר גדול מימדים ומקריח. חביב, לא דברן אך לא שתקן, איש אפור ויבש ביותר אך בעל לב טוב. נשוי לערניסה ואב לגונליק, כארנל וקידארה. חקלאי. בעל חווה קטנה שקיבל כנדוניה.

גאביר - דוד מצד האם - גאביר, אדם, 42, גבר גדול מימדים ומקריח, צחקן בלתי נלאה שסוחף בצחוק שלו את כל מי ששומע אותו (שזה בערך כל מי שנמצא במרחק 20 ק"מ ממנו). נשוי לדאין. חסר ילדים.

מונלאש - דוד מצד האם - אדם, 40, גבר גדול מימדים ומקריח, שקט, חמור סבר (הכבשה השחורה של המשפחה). רווק. גר עם הוריו. עובד כנפח.

גאשמירב - דוד מצד אב חורג - אדם, 40, שקט וביישן. רווק. גר לבדו בחווה השכנה לזו של אחיו הבכור, ראש הכפר. משמש כממלא מקומו בעת היעדרותו מהכפר.

שיו - חבר ילדות - בן 17, בחור גבוה, רזה, חסר כל חוש קוארדינציה, לא טיפש אבל מ א ו ד א י ט י בעל פרצוף "דורש מכות" ואם זה לא מספיק תמיד אומר את הדבר הלא נכון בזמן הלא נכון. בנם השני של קאלירק ודולגיל - זוג חקלאים. בילדותו תמיד סבל מ"התעללות" של כולם (ילדים ומבוגרים כאחד, כולל הוריו). פעם אחת בעת יריד, קבוצה של ילדים בראשות לוניר (ראה מיד) החלו מכים אותו. כחל ריחם עליו וחילץ אותו. מאז הוא פשוט נדבק לכחל בכל הזדמנות אפשרית וזה מנסה להגן עליו (עד כמה שאפשר ובין ה"כאפות" שהוא עצמו נותן לו מידי פעם, כי פשוט אי אפשר להתאפק.....)

לוניר - חבר ילדות - בן 17, "קטן" (רק מטר ושמונים - שזה קטן אצל בני הפוקיי - עמו של כחל), זריז, אתלטי, נאה ופיקח. הבן הצעיר של קאלימה ודול, זוג חקלאים. הוא וכחל היו מאז ומתמיד "יריבים" (מי מהם מתוך שכבת הצעירים בני גילם הוא החכם ביותר, היפה ביותר, המהיר ביותר.....). לוניר תמיד עמד בראש חבורת נערים ותמיד ניסה "לגייס" את כחל, אבל האחרון תמיד נותר נפרד והצליח עדיין לשמור על מעמד מקובל בקרב כולם. פעם אחת כשלוניר יחד עם עוד כמה נערים החלו מציקים לשיו, הוא הצליח לעצבן אותם במיוחד ולוניר החל מכה אותו ברצינות. כחל התערב. שניהם הלכו מכות במשך זמן רב ולבסוף התעייפו, צחקו, חיבקו זה את זה ומאז הפכו לחברים קרובים (כששיו נסרח אחריהם לכל מקום, אם כי מקפיד לשמור על מרחק בטוח מהישג ידם...אפילו הוא לא כזה טיפש).