כולן היו דמויותיי

כל הדמויות ששיחקתי במשך השנים, במשחקי תפקידים - או יותר נכון, בניתי כדי לשחק ולא תמיד יצא

Google

יום שני, מאי 19, 2008

כחל נושא הרוחות


כחל נושא הרוחות היה דמות שנבנתה למערכה שהריץ ידידי איציק בירושלים בקיץ 2003 (ואם אתם מתחלים להבחין בתבנית כלשהי היא לא מקרית - זה לא שרוב הזמן שיחקתי אצל איציק, אלא שפשוט רוב הדמויות הבלתי נשכחות שלי שוחקו תחת הנחייתו - מה שמלמד משהו עליו כמנחה לא פחות מאשר עליי כשחקן - בקיצור - שאפו איציק).

כחל נבנה בחוסר חשק רב בתקופה שהיו לי אנרגיות מאוד נמוכות בכלל ולמשחק בפרט. איציק, שטען שאני כל הזמן משחק טרובאדורים (אפילו ששיחקתי דמויות שטכנית ונפשית הם ממש לא כאלה) נתן לי הנחייה אחת מפורשת- "אתה בונה דמות לוחמת - מבחינה טכנית מבחינת רקע ומבחינת אופי - פייטר, חייל, אלוף של דו-קרבות, סייף מומחה שהנשק החביב על הוא חרב ממזרית. אתה שומע אותי!? דמות לוחמת מא' ועד ת' - לא טרובאדור/קוסם, לא טרובאדור/נוכל לא טרובאדור/כוהן ולא טרובאדור/טרובאדור - ל ו ח ם!!"

מכיוון שאני תמיד מציית למנחה, משתף איתו פעולה ואף פעם לא מסרב לו, או מתווכח יותר מידי (בחזקת מה ששנוא עליך...), מילאתי אחר הנחיותיו עד תומם....וזה מה שיצא.....

קרדיטים אחרונים -

תודה גם לאמיר ידידי שעזר לי לבנות את המאפיינים הטכנים של הדמות (או יותר נכון נתן לי הצעה למתאר טכני הרבה יותר חזק, שלקחתי גרסה מוחלשת שלו....).

תודה לזוגתי טל על השם "כחל" ועל שם חרבו - "פין ליי" (כמו שאמרתי הייתי באנרגיות מאוד נמוכות ואפילו שם היה לי קשה למצוא, ושני השמות נתנו לי הרבה השראה).