כולן היו דמויותיי

כל הדמויות ששיחקתי במשך השנים, במשחקי תפקידים - או יותר נכון, בניתי כדי לשחק ולא תמיד יצא

Google

יום שני, מאי 19, 2008

כחל נושא הרוחות - תיאור כללי

שמות וכינויים:
כחל נושא הרוחות. כנויו בא משמות חרבו ומגינו (ראה לעיל).

תיאור פיזי:
גבוה מאוד 2.05, גוף אתלטי, מלא צלקות. פנים נאות אבל לא במיוחד, עיניים כחולות, אף נשרי, שיער ג'נג'י ארוך ושופע שזור בצמות וארסטות, עור שזוף, עגיל עגול גדול באוזן שמאל עשוי פלדה ממורקת.

לבוש וציוד:
לבוש בד"כ בבגדי לבד ופשתן פשוטים בצבעי תכלת ולבן. בקרב, עטוי שריון לוחות פרי יצירתו, מעוטר בצורות גיאומטריות התואמות את אלה שעל חרבו ומגינו. בימינו חמוש בחרבו הממזרית פין-ליי (ראה מיד), בשמאלו אוחז את מגינו ליי-פין (ראה מיד).

פין-ליי, fin-ley ("רוח עצורה") היא חרב ממזרית, בעלת להב ארוך, ישר ורחב, במרכזו שדרה מחודדת. על הלהב חרוטות צורות גיאומטריות וביניהן בכתב יפה ומסולסל השיר הבא -

מהי הרוח אם לא כוח שוצף, מהו הכוח, אם לא להט רוחש
מהו הלהט אם לא רגע חולף, מהו הרגע אם לא רוח, בשר ואש

כת החרב עשויה ממתכת מצופה בשנהב מגולף בצורות גיאומטריות ובתוכו מקום לשיבוץ של אבנים יקרות שככל הנראה הוצאו ממנו, על הנסיבות בהן קיבל את החרב ראה לעיל.

ליי-פין, Ley-fin ("עוצרת הרוח" - בשפת עמו של כחל מין המילה "מגן" הוא נקבה) - מגן פלדה עגול גדול שכחל יצר בעצמו. הוא מעוטר בצורות התומאות את אלה שעל החרב והשריון. על המגן חרוט השיר הבא פרי יצירתו של כחל -

מהו הלהט הרוחש אם לא כוח שוצף, מהו כוח אם לא רוח המעט
מהם האש, הבשר והרוח אם לא רגע חולף, מהו רגע אם לא להט מוחלט

בשלב כלשהו, כחל נהג לחבוש קסדה תואמת לשריון ולמגן, אולם לאחר שנוכח שמראה פניו ודבריו מעוררים השראה בלב חבריו, סיגל לעצמו את המנהג להילחם בראש חשוף - כך הוא נשמע ושומע היטב, במיוחד כשזה מגיע לצורך לשיר ולעודד (וחוץ מזה רעמת השיער הג'נג'י שלו נהרסת כשהיא תחת קסדה לזמן ארוך....).

קווי אופי מרכזיים מניעים ומטרות:
כחל אהוב על הכל ואוהב את כולם. הוא שמח, מלא חוש הומור, יודע לצחוק על אחרים וגם על עצמו. איש כבוד, בעל מילה, כתובת לאנשים הזקוקים לעזרה, עצה או סתם כתף תומכת.

בעל כשרונות וכישורים רבים ומגוונים - יודע לאחוז בעט ובחרב באותה מידה של כישרון. משורר בחסד וזמר בעל קול בריטון צלול וערב ועם זאת סייף אומן היודע להילחם ביטב ברוב הסגנונות וכמעט בכל כלי הנשק הקרים. בעל ידי זהב המכיר מלאכות רבות - מומחה בעיבוד מתכות ויוצר נשקים ושריונות מחונן.

מוטו - "החיים יפים! חברים טובים, אוכל טוב, אומנות וקצת חומר למחשבה עושים אותם עוד יותר יפים!"

מטרות בחיים (לא בהכרח בסדר הזה) -

- לבנות את השריון המושלם.
- לכתוב את השיר הטוב בכל הזמנים.
- לשקם את מעמדם של בני עמו ולבנות עבורם מקום בטוח לגור בו.
- לגלות מה קרה לאביו.
- לעשות חיים משוגעים.