כולן היו דמויותיי

כל הדמויות ששיחקתי במשך השנים, במשחקי תפקידים - או יותר נכון, בניתי כדי לשחק ולא תמיד יצא

Google

יום שלישי, אוגוסט 01, 2006

הבן השלישי של אנשי הים איון - דמויות משמעותיות - קודמה של הדמות הנוכחית

הבן השלישי של אנשי הים איון "נושא הנס" ראש המסדר השביעי

קודמה של הדמות הנוכחית (כאמור בכל רגע נתון יש 100 נזירים ששמותיהם הם למעשה מספרים מאחד עד מאה, כאשר נזיר מת, אחד מפרחי הנזורה מקבל את שמו וכך שוב יש 100 נזירים). מת לפני שבע שנים בגיל 77 (ואז הדמות הנוכחית הפכה לנזיר במקומו וקיבל את שמו - הבן השלישי של אנשי הים איון).

היה אדם גבוה, שרירי, קרח. עיניים כחולות חודרות ואף נשרי.

שקט ותכליתי, סגפן אך לא חמור סבר. בעל כריזמה רבה ויכולת הנהגה מלידה. חיוך תמידי היה נסוך על פניו. הוא מיעט לצחוק אך כשצחק היה סוחף את כל סביבתו בצחוקו המתגלגל.

היו לו חברים מעטים (גם ביחס לבן המסדר), אך אלה היו מסורים לו בלב ובנפש. כאמור, מיעט לדבר, כשדיבר, עשה זאת בשאלות, משלים ואמרות. נחשב לאחד מהמומחים בקיסרות לאמרות קתיליון "המפואר". היה זה שהנחיל את אמרות קתשוק "הבלתי מנוצח" (בהיותו בן הקיסרות היחיד שהכיר אותו מקרוב) - דבר חריג שכן לפי המסורת אמרות נלמדו רק מפי בני הקיסרות הראויים.

לוחם אדיר שהתמחה בטכניקות מגננה ולחימה לא קטלנית. היה בן התמותה היחיד בהיסטוריה של הקיסרות שעמד שעה שלמה במתקפות של דרקון אדום ולא נפגע כלל. יכולות ההגנה שלו גם באו לידי ביטוי מול קתשוק הבלתי מנוצח בקרב שלושת הימים (ראה לעיל סיפורים). וגם בהגנה על סכר גאנל בקרב גאנל (ראה לעיל).

תהילתו ופרסומו הרבים ביותר באו לו מהיותו נושא הנס בקרב שלושת הימים (ראה לעיל). אולם במסדר הוא זכור כאחד המורים הדגולים ביותר בתולדותיו. גם כשהיה ראש מסדר הקדיש חלק גדול מזמנו להכשרה וחינוך של בני המסדר, ובני אצולה שונים (בניהם בן הקיסר). למרות שזכה לביקורת רבה מצד הקיסר ואצילים רבים שהאשימו אותו בהזנחת תפקידיו כראש מסדר.

מת במהלך לחימה בקרב גנאל (ראה לעיל) לפני 7 שנים כשהוא עוצר בגופו את האויב.

היחסים עם הדמות - שימש כחונך אישי של הדמות במשך שנים רבות. ללא ספק היה הדמות הדומיננטית ביותר בחייו. היה זה דבר חריג שכן ראש מסדר לא משמש בד"כ כחונך אישי. הבן השלישי של אנשי הים איון הנוכחי, נוצר את הדבר כמתנה גדולה ואדירה שהוא בטוח שהוא לא ראוי לה.