כולן היו דמויותיי

כל הדמויות ששיחקתי במשך השנים, במשחקי תפקידים - או יותר נכון, בניתי כדי לשחק ולא תמיד יצא

Google

יום רביעי, אוגוסט 02, 2006

הבן השלישי של אנשי היום איון - דמויות משפיעות - הבן השלישי של אנשי הים יי -חבר ילדות

הבן השלישי של אנשי הים יי (חבר ילדות)

אדם. בן 30, גובה מעט נמוך מהממוצע, מוצק מאוד אך גמיש וחתולי. מאוד לא "יפה", אך גם מאוד גברי ובעל הבעה חזקה ולכן מושך. עור שזוף. שיער שחור קצוץ. עיניים שחורות חוקרות ומרצדות תמיד. אף נשרי, שפתיים דקות, סנטר מרובע חזק.

אם ניתן להגדיר אותו במילה אחת היה זה - מרושע. הוא סקרן, שאפתן, אכזרי, מניפולטיבי, מהיר מחשבה, אינטליגנטי, כריזמטי, קשוח מאוד, ציני ושנון. בעל חוש הומור סדיסטי ונהנה מאוד ממתיחות. הוא לא יוזם מעשים רעים (הוא פשוט תועלתני מידי כדי לבזבז אנרגיה ב"איך אפשר להיות רע בכוח..."), אך לא מפסיד הזמנות כדי לפגוע ולהרע לסובבים אותו בצורה מתוחכמת ונסתרת, כאשר הדבר משרת אותו.

פיזית ורוחנית הוא מהיר, זריז, חזק וגמיש (במילים אחרות - מקסימום בכל התכונות....). מוכשר בצורה בלתי רגילה ומצטיין בצורה בלתי סבירה בכמות בלתי סבירה של תחומים, רבים מהם כאלה שבני המסדר לא נחשפים אליו כלל. בין היתר יודע (בהצטיינות כמובן) לשיר, לנגן, להילחם בכלי נשק של לוחמים, להשתמש בחפצים קסומים מכל הסוגים. בעל ידע נרחב בהיסטוריה, אומנות, דת, ארכטיקטורה......בקיצור כליל השלמות.

בחירתו לבן שלישי באה בהפתעה לכולם, בשל היותו נונקונסרבאטיבי ובלתי צפוי (הכל יחסי כמובן - במונחים של מסדר הנזירים זה אומר שהוא שם מעט מלח במרק, לא אוכל את כל הירקות על קליפתם, מתכסה בשמיכה כשקר, איחר שלוש פעמים בחייו בדקה או שתיים וכד'......). העובדה הזאת יחד עם אופיו המרושע (שהוא כל כך דומיננטי אצלו, עד שאפילו הוא - אומן ההסתרה והמניפולציה לא הצליח לגמרי להסתיר), הביאו לכך שכבר בתור פרח נזירים בוגר, הוא נשלח באופן מסורתי למקומות הנידחים ביותר ולמשימות הבלתי אפשריות ביותר והמסוכנות ביותר, אך בשל כישוריו הוא הצליח עד היום לשרוד.

יחסים עם הדמות - גדל והתחנך יחד עם הבן השלישי של אנשי הים איון באותו מנזר. הבן השלישי של אנשי הים איון הוא האדם היחיד אותו הכיר, בו לא פגע מעולם. יותר מכך, הבן השלישי של אנשי הים איון הוא חברו היחיד והוא אף עזר לו והציל אותו פעמים רבות ותמיד התנהג אליו בכנות, יושר, אדיבות וחום (מוסווה בכמות גדולה של שנינות כאילו צינית, אך עדיין חום). בשל כך הבן השלישי של אנשי הים איון לא מסוגל לשנוא אותו על התנהגותו, אלא מחבב אותו ומחשיב אותו כאח גדול וידידו הטוב ביותר (אם כי הוא לא נואש מלנסות והשפיע עליו לתקן את דרכיו).