כולן היו דמויותיי

כל הדמויות ששיחקתי במשך השנים, במשחקי תפקידים - או יותר נכון, בניתי כדי לשחק ולא תמיד יצא

Google

יום שבת, יולי 29, 2006

הבן השלישי של אנשי הים איון - הקדמה

הבן השלישי של אנשי הים איון היה דמות שכתבתי למערכה שהתקיימה בי-ם בחורף 2005. כרגיל התלבטתי איזו דמות לשחק. השה"מ שידע כמה זמן לוקח לי לבנות דמויות אמר לי - "פשוט תבנה דמות של אדם נזיר - אני אדאג לסיפור.....", מיותר לציין שאני סירבתי והתעקשתי להמציא סיפור, וזה בסופו של דבר לקח שלושה חודשים עד להשלמת הדמות (אם כי התחלתי לשחק אותה לפני שהיא היית המושלמת - פשרה עם השה"מ), אבל כזה אני - מהיר והחלטי.....

2 Comments:

At 7/30/2006 8:15 אחה״צ, Anonymous אנונימי said...

תן לי לנחש,
ההורים שלך מתו בטוח!
אני חושב שאני אדבר עם ההורים שלך!
תעזוב אותם בשקט!
האמת שאני מתפלא שאהבת את הדמות הזו,
אני חושב שהיא לא ממש התאימה למשחק.
למרות שאני חייב להגיד שבשתי הרפתקאות האחרונות שאמיר הריץ נהניתי מאוד, אז אולי זה באמת היה פספוס שלי.
אבל הדבר היחידי שאני זוכר מהבן השלישי שהוא היה מעורב בעוול הגדול, הוא היה שופט ממש גרוע, משגרם לתביעה (אני) לבקש מבית המשפט לא להרשיע את הנתבע.
איציק

 
At 7/31/2006 1:49 אחה״צ, Blogger Ben Qedem said...

לגבי ההורים - דווקא ההורים שלו בחיים אבל אם תחכה לרקע על המסדר תראה שזה לא רלבנטי.

לא אמרתי שאהבתי מאוד את הדמות, אם כי הרקע שלה (כל הסיפורים שיתפרסמו בקרוב) היה די חביב

 

הוסף רשומת תגובה

<< Home